Im dłużej jeżdżę 850-tką - tym bardziej jestem z niej zadowolony :-) Obecnie za 20-25k można wejść w posiadanie przyzwoitego egzemplarza - kupowanie nowszego (i jednocześnie gorszej klasy) samochodu nie ma sensu...
Wrażenia
5,0
Silnik
Żeby "wyciągnąć" pełne 170KM na gazie muszę wymienić reduktor na wydajniejszy, na benzynie auto lata
4,0
Skrzynia biegów
Mam automat - drobne problemy rozwiązałem przez dokładną wymianę oleju
4,0
Układ jezdny
Twardy, doskonały na dobrą drogę - polskie realia psują nieco ocenę
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam zastrzeżeń - nie jeździłem autem z lepszą widocznością
4,0
Ergonomia
Wszystko jest zawsze pod ręką, ale np. Audi 100 ma jednak wygodniejszy fotel kierowcy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Drobne problemy z nagrzewnicą (lekkie rozszczelnienie) - no cóż, wiek robi swoje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mnóstwo miejsca
5,0
Wyciszenie
850-tka jest pod tym względem rewelacyjna!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik 2,5l ma spory apetyt, części też nie należą do najtańszych
5,0
Stosunek jakość/cena
Volvo to klasa sama w sobie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ocenę psuje wysokość rachunków za drobne części
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zasada jest prosta - jeśli zadbasz o swoje Volvo - ono się na pewno odwdzięczy