5 punktów za kulturę pracy - niesamowicie cichy i nieklekoczący. Ale za elastyczność niewiele bym dał. Za ciężki. Muł drogowy. Chociaż pięknie gada 5 garów powyżej 2.5 tys. obrotów, naprawdę.
4,0
Skrzynia biegów
Dziwnie na 5 biegu - jak na mój gust za blisko 3 tys. obrotów przy 120 km/h. O 500 mniej i bym nie marudził. Z drugiej strony - nie trzeba często machać gałką w mieście, długie ma przełożenia.
5,0
Układ jezdny
Naprawdę świetnie się trzyma. Mam porównanie do 850 z 1996 (tdi) - trochę inaczej jedzie. Tamten bujał jak łajba szypra z Ustki
Komfort
4,0
Widoczność
Ale za widoczność z tyłu podczas cofania powinno się bęcki sprawić panom inżynierom.
5,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Fajnie, szybko się nagrzewa. Ale szyby sobie parują w tylnej części zdrowo. A nie powinny aż tak, nie ta klasa.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bdb.
5,0
Wyciszenie
Bez zastrzeżeń.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Hmmmmm
To jest stare volvo które waży 1700 kg, ma 2.5 l silnik. Samochód jest dla polskich biedaków dopiero teraz, gdy ma prawie dowód osobisty. Więc sprawa jasna: Jak Cię stać na konia, stać na owies. Amen.
A jak nie - można sobie swifta 1.0 z gazem fundnąć. Też jedzie ;)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bolą duperele, np. lampeczki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic. Jak staje na drodze to wyłącznie z winy właściciela.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 10V 144KM 106kW
[l/100km]