komfortowa i pojemna limuzyna o sportowym zawieszeniu i mocnych silnikach
Wrażenia
5,0
Silnik
Chętnie wchodzi na obroty,b.dynamiczny od 2500 do 5000 obrotów,wysoka kultura rzedowej piatki,elastyczność o.k.
4,0
Skrzynia biegów
jedynka mogłaby wchodzić łatwiej, troszke za długi skok lewarka,poza tym w normie
5,0
Układ jezdny
fantastyczne zawieszenie, dosyć twarde, ale prawie w ogóle nie odczuwa się polskich kolein i wybojów
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra
3,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, no moze poza przełącznikiem od elekt. szyb na kolumnie,pomiędzy fotelami
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima działa szybko i wydajnie, troszkę za wolno działa ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
b.dużo miejsca z przodu, z tyłu również sporo i wygodnie,rewelacyjne przednie fotele,nawet niezłe trzymanie boczne
4,0
Wyciszenie
Powyżej 150km/h trochę głośno,ale można wytrzymać
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niestety miasto to od 12.5 do 15, ale można uzyskać około 13 i jeździć dynamicznie, za to trasa około 8.Nawet +3 osoby+bagaże to tylko około 8.5-9.Autostrada przy 160 około 10.
4,0
Stosunek jakość/cena
S70 drogie,używaną 850 można dostać w cenie nowego kompaktu,niestety spore koszty eksploatacji
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie było problemów
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
niestety ostatnio poszedł najpierw zimmering,potem chłodzenie silnika, a na koniec linka sprzęgła, raczej spora eksploatacja+zbieg okoliczności