Zawieszenie
: Auto jedzie tam gdzie my chcemy. Twardo, ale pewnie.
5,0
Całokształt
To auto nie kupi każdy, bo nie każdemu się podoba. I bardzo dobrze, bo nie jest schamiałe i tuningowane. Kanciaste nadwozie, silnik turbo, full wyposażenie łącznie z fotelami elektrycznymi z pamięcią i systemem sips, za nie duże pieniążki mamy auto pancerne i bezpieczne które zaskoczy nie jednego rajdowca;) Części może i droższe niż w innych autach, ale przeważnie wymienia się rzeczy eksploatacyjne więc nie ma tragedii. Jak to mówią ostatnie prawdziwe Volvo, ja bym jeszcze zaliczył do tego grona model S/V70.
Polecam to auto każdemu kto potrzebuje solidnego auta, z mocnym silnikiem, nie zastanawiasz się czy dasz radę wyprzedzić czy nie. Gaz i odjeżdżasz;)
Uważajcie na modele powypadkowe, rdza jest tego oznaką. Silnik z turbo to też wyzwanie, bo trzeba się z nim umieć obchodzić. Nie każdy o tym wie.
Podsumowując za 4-7 tys można kupić to auto i jeździć solidnym autem, klasy wyższej, wyróżniając się z tłumu burakowozów;)
Pozdrawiam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cóż silnik po pojemności 2.3 z turbo, moc 225 koni, do setki coś koło 8 sekund, do 200km/h też zgrabnie przyspiesza i powyżej. Rzędowe 5 garów, dźwięk nie do opisania i pomylenia, dodatkowo świst turbo.
5,0
Skrzynia biegów
Automat troszkę szarpał przy zmianie z 1 na 2 bieg, ale spójrzcie na przebieg, ponad 700 tys...:) troszkę przeciągał na biegach, ale czytałem że to przez gaz.
5,0
Układ jezdny
Cóż duży, wygodny samochód, prowadzi się jak czołg, brakuje tylko celownika z Mercedesa;) Czuć pewność za kółkiem, jedzie tam gdzie chcesz. Nie jest to auto sportowe, a limuzyna. Troszkę za twarde zawieszenie jak nasze drogi, ale za to odporne na dziury.
Komfort
5,0
Widoczność
W kańciaku widoczność na poziomie, nic nie przeszkadza.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, intuicyjnie się włącza. Żadnych zastrzeżeń.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie super, klima wydajna, co chcieć więcej??
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo wygodnie, siedzenia elektrycznie sterowane z pamięcią, dobrze trzymanie boczne. Z tyłu szeroka kanapa, choć może brakować miejsca na nogi. Ale to moje spostrzeżenie, osoby o wzroście 193cm;) Także mniejsi powinni czuć się ja w domu:P
5,0
Wyciszenie
Po z Turbo nic nie słychać, ale to jest muzyka dla uszu;) nie raz wyłączałem radio żeby posłuchać csss csss:)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No tutaj to wszystko zależy od finezji kierowcy;) jeden lubi zapierdzielać, drugi delektować jazdą. Po za tym po naszych drogach nie da się szybko jeździć, jak nie dziury to policja;P
Ten silnik musi wypić, po prostu. Na trasie to tak minimum 11-12, w mieście koło 20 litrów, średnia wychodziła mi koło 14-15 litrów. Podaje wyniki dla gazu. Moim zdaniem normalnie, auto nie dla sknery;)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektronika szwankowała, ale to można samemu zrobić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 T5 225KM 165kW
[l/100km]