Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo 850 Sedan

mac03, 13 lat temu
Silnik 2.0 20V Turbo 210KM 154kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 325 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volvo 850 Sedan 2.0 20V Turbo 210KM 154kW 1993-1997 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Zdecydowanie polecam każdemu moją wersję V850. Auto nadaje się idealnie do podróżowania - prowadzi się przyjemnie i wygodnie. Ponadto 210 KM pozwala trochę poszaleć, choć auto nie ma sportowego charakteru.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje cicho i równo. Bierze ok 0,25 l oleju na 1000 km, poza tym bez zastrzeżeń.
5,0
Skrzynia biegów
Manualna - zero problemów. Bez zgrzytów mimo wysokiego przebiegu.
5,0
Układ jezdny
Nie można się do niczego przyczepić. Auto duże i ciężkie to i drogi się dobrze trzyma. Dodatkowo wyposażony w TRACS. Promień skrętu jak na taki gabaryt też dobry.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma sie o co doczepić. Widoczność z auta dobra, szyby w prądzie, dodatkowo elektryczne i podgrzewane lusterka. Brakuje tylko podgrzewanej przedniej szyby.
5,0
Ergonomia
Żeby nie rozpisywać się za dużo - jest sporo bajerów i \'uprzyjemniaczy\', które sprawiają że przyjemność z jazdy jest jeszcze większa.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Największy moim zdaniem mankament auta. Wentylatory szybko trafia szlag i buczą. U mnie dodatkowo trzeba było wymieniać opornicę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duże i wygodne auto - w sam raz na długie trasy i podróże rodzinne. Nawet w wersji sedan jest dużo przestrzeni bagażowej.
4,0
Wyciszenie
Nic nie buczy, nic nie stuka, jedynie przy większych prędkościach (tj 150 km/h) zaczynają trzeszczeć plastikowe elementy jak np. podszybie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Naprawy praktycznie odpadają - wiadomo elementy się zużywają z czasem (np. sprzegło po 300 tys już dało sobie spokój), ale u mechanika raczej rzadko bywam. Jeśli chodzi o paliwo - wygoda, szybkość i gabaryty samochodu mają swoją cenę :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Modele T5 spokojnie można nabyć w dobrym stanie (pomimo swojego wieku!) nie wydając 10 tys PLN, a wersje wolnossące są jeszcze tańsze - to nie jest dużo, zważając że otrzymujemy solidne i bezpieczne auto, oraz od groma uprzyjemniaczy (np. podgrzewane siedzenia, tempomat, skórzane wykończenia, klima dwustrefowa, pełna elektryka itp itd).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Plastiki wnętrza - dobre obszycie, ale same plastiki do d*py. Układ dolotowy - przy dynamicznej jeździe gumowe elementy nie zdają egzaminu. Powoli sukcesywnie wstawiam silikony.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poza drogą wymianą sprzęgła, które już swoje kilometry zrobiło, auto nie naraziło mnie na żadne większe wydatki :) Na siłę można się jeszcze doczepić do nawiewu - irytuje hałaśliwa dmuchawa.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 20V Turbo 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo 850 Sedan 2.0 20V Turbo 210KM 154kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
13,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo 850 Sedan