Może się świecić wszystko na desce a on i tak bedzie jachał !!! Dwa razy dostał w rufę do wymiany raz nakładka na zderzak i raz lakierowanie zderzaka o szkodach sprawców nie bedę się rozpisywać braknie miejsca :-)) mimo tego że właściciele Volvo mało używają hamulca bo się nie boją kontaktu z innymi user´ami dróg
Wrażenia
3,0
Silnik
Za słaby trzeba wysoko kręcić trochę pije oleju ale w normie .
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą gładko ale jak jest rozgrzany olej w skrzyni
4,0
Układ jezdny
Twarde zawieszenie , wachacze i łączniki padają ale nie są drogie jak WV czy Alfa wrażliwe na kiepskie opony - potrafi sciągać . Cieknąca maglownica Jest jeszcze na orginalnych amorkach 70% skuteczności ,tylne zawieszenie nie dotykane bo nie ma co.
Komfort
5,0
Widoczność
Ok w lusterkach widać wszystko ,a jak ktoś uważa że przez gabaryty nic nie widać niech jedzie na plac poćwiczyć albo kupi sobie CC
5,0
Ergonomia
Dobrze bardzo dobrze uwielbiam sterownie szybami w konsoli środkowej
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima pada , wentylator też jeśli niema filtra na pyły
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele klasa i miejsa też pod dostatkiem
4,0
Wyciszenie
150km/h zaczyna coś być słychać
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali ile musi w trasie rewelacyjnie 7,5-8 w mieście bez szaleństw 10,5-11,5
5,0
Stosunek jakość/cena
Warto ale z większym silnkiem najlepiej 2.5 TDI
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wentylator w kabinie ,klima , nagrzewnica , ABS to standard i lepiej nie trzymać nic ważnego w schowku zacina się na amen i bez ślusarza nie otworzysz .
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak ,zawsze mnie dowiózł na miejsce a byliśmy razem w całej Europie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 10V 126KM 93kW
[l/100km]