jestem zakochany w tym aucie więc nie możecie liczyć na obiektywnną ocenę
Wrażenia
5,0
Silnik
2.0 10v 126 KM, było rewelacyjnie przed założeniem gazu, po montażu niestety stracił kilka koni, co daje się odczuć przy tej masie samochodu, ale za to koszty spadły znacznie
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
wytrzymuje polskie drogi, świetnie wybiera dziury w jezdni, wysoki komfort
Komfort
4,0
Widoczność
cofając lepiej polegać na lusterkach bocznych i pamiętać o wystającym zderzaku
4,0
Ergonomia
sterowanie szybami i lusterkami jest dosyć niewygodne, trzeba się przyzwyczaić
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu mnóstwo miejsca, na tylnej kanapie troszkę gorzej, ale da się podróżować w 5 osób dosyć komfortowo
4,0
Wyciszenie
troche za bardzo słychać silnik
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po montażu LPG na stacji nie trzeba się stresować, szkoda że części są drogie i mało jest zamienników np. łożysko podporowe półosi można kupić tylko w ASO (490 zł - brrr)
5,0
Stosunek jakość/cena
za stosunkowo niewielkie pieniądze można mieć bogato wyposażony krążownik
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przyprowadziłem go sobie z Niemiec 3 m-ce temu i jak narazie musiałem wymienić tylne uszczelnienie wału korbowego, a w najbliższym czasie czeka mnie wymiana wyżej wymienionego łożyska.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 10V 126KM 93kW
[l/100km]