Silnik
: Zaskoczyło mnie niskie spalanie, szczególnie w trasie.
4,0
Całokształt
Solidnie zaprojektowane i wykonane auto na lata, niestety słabe tłumienie nierówności przez zawieszenie psuje ogólne bardzo pozytywne wrażenie. Idealne na długie i dalekie podróże z rodziną lub bez :). W kombi, po rozłożeniu tylnych siedzeń tworzy się całkowicie równa powierzchnia-przy wzroscie nie wyższym niż 176 cm kładąc się \"po przekątnej\" dwie osoby mogą spać w pozycji wyprostowanej.
.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mocna i długowieczna jednostka od Audi A6, nie porywa zrywnosią ale przy udokumentowanym przebiegu 394000 chodzi idealnie.Po wycięciu katalizatora
(który był prawie całkiem zapchany) i wstawieniu strumienicy osiągi silnika odczuwalnie się poprawiły. Silnik raczej głośny, szczególnie kiedy jest chłodny.
5,0
Skrzynia biegów
Ręczna. Precyzyjna.
2,0
Układ jezdny
Przy moim ogólnym bardzo przychylnym stosunku do tego samochodu muszę stwierdzieć że nie do przyjęcia jest sposób, w jaki tłumi nierówności (a właściwie nie tłumi). W samochodzie tej klasy praca zawieszenia przywodzi na myśl Golfa I, albo wóz drabiniasty na drewnianych kołach. To jest jakies nieporozumienie.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność dobra.
5,0
Ergonomia
Ergonomia bardzo dobra
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
No cóż, w końcu to jest diesel :) Salon dobrze wyciszony. Szczegłonie zasługuje na pochwałę jakość użytych w salonie materiałów i montaż-w samochodzie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo ekonomiczne auto, przede wszystkim na trasie. Oczywiście powyżej 130-140 km/h zużycie jest większe.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pękło ramię napinacza paska klinowego, oring pod wakuum pompą, pękła uszczelka pod osią wycieraczki na tylnej klapie a zbierający się na osi osad unieruchomił wycieraczkę przez co spalił się silniczek wycieraczki. W wersji kombi bardzo często psuje się roleta bagażnika-dość zawodny element.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
łożysko przedniego koła (wymienia się je niestety razem z piastą-przez co jest dość drogie), przegub, do mymiany były tylne silentbloki.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW
[l/100km]