Mam to autko od kwietnia i jak na razie jestem zadowolony.Zrobiłem 15000km. Ani razu nie stanąłem w trasie.Szwed to Szwed!!!!!!!
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik raczek słaby,ale to nie wyścigówka,natomiast bardzo elastyczny na trójce można jechać od 40 do 120 km/h. Spalanie też nie jest wysokie jak na masę auta 14l.gazu na 100 km w Łódzkich korkach.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą dość precyzyjnie.
3,0
Układ jezdny
Zbyt twarde jak na nasze drogi,ale dość trwałe.
Komfort
5,0
Widoczność
To zasługa dużych szyb.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Vovik kest niczym autobus.
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w normie. Części dość drogie,ale to nie Fiat czy Skoda.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za śmieszne pieniądze można mieć komfortowe autko.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To jest używane auto,więc musi się coś psuć,ale nie jest źle.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie wymieniłam tylko uszczelkę pod głowicą (z planowaniem) i uszczelniacze koszt 900 zł. (przegrzanie silnika przez poprzedniego właściciela).
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 10V 144KM 106kW
[l/100km]