Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo 850 Kombi

Kocham VOLVO, 15 lat temu
Silnik 2.0 20V Turbo 210KM 154kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 32 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volvo 850 Kombi 2.0 20V Turbo 210KM 154kW 1993-1997 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
VOLVO I TYLKO VOLVO, NIGDY WIĘCEJ SAMOCHODÓW NIEMIECKICH. 850 to BEZPIECZNY, KOMFORTOWY I ELEGANCKI rodzinny samochód idealny w długie trasy bardzo polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Super przyspieszenie, wbija w fotel, mega osiągi równiutko pracuje, bardzo elastyczny, ja mam 2.0 20V Turbo Benzyna T5 210KM i taki polecam kolega ma 2.5 20V benzyna bez turbo i jest równie zachwycony.
5,0
Skrzynia biegów
Idealne przełożenia nie mam żadnych zastrzeżeń-Nie do zdarcia.
5,0
Układ jezdny
Doskonała przyczepność, tak masywny wóz daje poczucie bezpieczeństwa i pewności.
Komfort
5,0
Widoczność
Ogromne szyby same mówią za siebie, dla kobitki pewnie ciężko jest cofać na parkingu ale coś za coś.
4,0
Ergonomia
Niezbyt nowoczesne wnętrze, ale ja lubię kanty, wszystkie przełączniki są usytuowane intuicyjnie, nie trzeba niczego szukać..., a w MERCEDESIE tragedia wszystko w jednym miejscu nawalone, przed ruszeniem trzeba godzinę siedzieć z instrukcją i się wszystkiego uczyć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chwila i gorąco, Dla porównania w Mercedesie długo zimno, zmieniałem nawet nagrzewnicę-niewiele pomogło
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca, ogromny bagażnik, malucha by przewiózł, Super komfort jazdy, bardzo dobry kształt foteli 10 razy wygodniej niż w mercedesie
4,0
Wyciszenie
Jest cicho, na wyższych obrotach trochę go słychać ale jest to piękny odgłos szwedzkich 210KM
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Hmm jak na 2 litry, 5 cylindrów, turbo sprężarkę i 1700kg masy własnej jest dobrze. Na mieście to tak 11-12 czasami jak się spieszy 13, trasa 8-10 litrów Benzyny. Naprawiać nie ma co wszystko super, eksploatacja nie najtańsza (rozrząd, klocki) ale i tak taniej niż mercedes, który non stop się psuł. Volvo mam w pełnej opcji wszystko działa, Mercedes był prawie pusty, a się centralny popsuł i wspomaganie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Aż za doskonale za tak małe pieniądze taka fura! wstyd! Niemieckie \"kible\", stare puste co w standardzie mają tylko ciągłą awaryjność są tak drogie, że aż płakać się chce, a Volvo od 88 roku ma w standardzie centralny zamek, wspomaganie el. lusterka, ABS,welur, bezpieczeństwo i wiele innych. PORAŻKA CENOWA
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic mi jeszcze nie odpadło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej nic mi się nie zepsuło, może to niewiarygodne, ale JAK SIĘ DBA, TAK SIĘ MA.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 20V Turbo 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo 850 Kombi 2.0 20V Turbo 210KM 154kW
Średni koszt przejechania 100 km
59,00 zł
15,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo 850 Kombi