Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo 850 Kombi

M., 17 lat temu
Silnik 2.0 20V Turbo 210KM 154kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 207 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Volvo 850 Kombi 2.0 20V Turbo 210KM 154kW 1993-1997 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
dobrze z plusem. strasznie lubię to auto. można zmieścić pół mieszkania jadąc na wakacje i jeszcze cieszyć się jazdą.
Wrażenia
5,0
Silnik
doskonale jeśli utrzymywany w doskonałym stanie, co już nie jest takie proste i tanie
5,0
Skrzynia biegów
manualna, działa wciąż doskonale, precyzyjna, wszystko wchodzi szybko i łatwo.
3,0
Układ jezdny
ogólnie dobrze, ale dość dużo trzeba inwestować w zawieszenie żeby to jakoś działało, łatwo się rozwala na naszych drogach. prowadzenie OK, na oponach 205 lekko narowisty w koleinach, ale to chyba normalne przy tej szerokości.
Komfort
5,0
Widoczność
kombi - wszystko widać bo jest prostokątny, tył się kończy tak jak szyba + 10 cm, przód tam gdzie maska + 10 cm itp.
5,0
Ergonomia
doskonale. wszystko idealnie pod ręką poza przyskiem do awaryjnych (schowany za kierownicą). siedzenia b. wygodne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
zimą bez zastrzeżeń, latem trochę ciężko schłodzić tył (masa powietrza w kombi i dużo szyb).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
dopiero od 4500 obrotów lub powyżej 140 / h słychać cokolwiek. świetnie. lepiej jak dotąd miałem tylko w SAABie 9-5.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali raczej dość sporo, chociaż nie narzekam bo coś za coś. ponad 200 koni trzeba jakoś napoić. części - nie jest wcale tak tragicznie, bo są zamienniki - ceny w ASO to trochę horror.
4,0
Stosunek jakość/cena
dobrze z plusem. koszt utrzymania duży ale radość z jazdy wielka.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na 13 lat nie jest chyba źle - troichę problemów z dmuchawą nawiewu, przełącznikami szyb i grzaniem foteli. ogólnie nie mam większych zastrzeżeń
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
daję przeciętnie, bo do końca nie wiem. mam 211 tysięcy przebiegu (więc trochę jest) i właśnie remont kapitalny silnika (na własne życzenie, jeszcze jeździł i to całkiem nieźle, ale lubię mieć 100% sprawne), wcześniej regeneracja turbiny przy 195, regeneracja maglownicy przy 205, sprzęgło komplet przy 135 tysiącach, w międzyczasie wahacze, przeguby.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 20V Turbo 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo 850 Kombi 2.0 20V Turbo 210KM 154kW
Średni koszt przejechania 100 km
59,00 zł
15,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo 850 Kombi