Silnik
: mimo 230 tysięcy na liczniku i pracy także na LPG chodzi jak zegarek, zużycie oleju rzędu około 1 litra na 2.5 - 3 tysiące km. może to taki egzemplarz ?
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: nasze drogi psują łączniki stabilizatorów
5,0
Całokształt
w porównaniu do tych aut które miałem wcześniej, 850 jest moim pierwszym volvo w karierze kierowcy i nie zamienię go za żadne inne, a tym bardziej za ten nowoczesny, elektroniczny złom. jeśli moje volvo kiedyś padnie poszukam takiego samego modelu
Wrażenia
5,0
Silnik
kupiona 850 z gazem, chodzi bez najmniejszych problemów, silniczek suchutki i chodzi jak zegarek, cudo !
5,0
Skrzynia biegów
żadnego problemu ze zmianą biegów, poezja ... wystarczy dbać o przeglądy, bez wariowania i przeciągania na biegach, bez tego też nieźle odchodzi do przodu
4,0
Układ jezdny
gdyby nie polskie drogi to myślę, że nie ma lepszego zawieszenia, miałem niemieckie, francuskie ( totalna porażka) amerykany ( miękkie ale dobre), a Volvo 850 jest na te drogi dobre, daje rade bez problemów
Komfort
5,0
Widoczność
kanciaste ale widoczność dobra, duże powierzchnie szyb to jest to, lusterka są też wystarczające. kombi nie robi problemów z widocznością :)
4,0
Ergonomia
wszystko w najlepszym porządku, nie ma za bardzo do czego się przypiąć, są znacznie gorsze od Volvo 850 a lepszych jest mało, dobry samochodzik
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimka chodzi mimo 16 lat wieku autka, reszta także bez jakichkolwiek problemów, zima w tym samochodzie to żadem problem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wielkie w środku, w tyle, po złożeniu siedzeń śpiworek i latem można w nim spać. w sumie to mała bagażówka, trochę nim już wiozłem
4,0
Wyciszenie
lubię słuchać silnika, ładnie pracuje więc to żaden problem, troszkę tylko głośniej ale nie jest to uciążliwe, w sumie beż większych zastrzeżeń do tego modelu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
lubi sobie chlapnąć ale poprzedni właściciel zamontował LPG więc nie jest tak źle, znosi dobrze gaz jeśli dba się o silnik i całą resztę, czasem warto wydać troszkę na paliwo i pojechać na samej benzynie, przegonić na normalnym paliwie...
4,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem moje za 5.5 tysiąca i poza wymianą opon, zakupem pompki do spryskiwacza nie poniosłem wielkich wydatków, chyba trafiłem na dobre auto, przede wszystkim zadbane i nie skatowane. za tanie pieniądze dobre, wygodne, kultowe już autko, za dbałość daje satysfakcję z jazdy, lakier i blacha w doskonałym stanie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
kupiłem moje 850 kombi prawie rok temu, wykręciłem prawie 40 tyś, w miesiącu robię około 3.5 tysiąca i do chwili obecnej mimo jego 16 lat nic się nie dzieje, kochane auto, poprzedni miałem Chevroleta 3.5 litra i padł mi silnik po 5 tysiącach od zakupu, pękła głowica
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poza wymianą łącznika stabilizatora w garażu, wymianą tarcz i klocków w racji przebiegu, normalnymi wymianami oleju itp autko jest niezawodne, lato czy zima jest tak samo dobre
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 10V 126KM 93kW
[l/100km]