Silnik
: Jest całkiem sprawny. W ogóle, auto zaskoczyło mnie dzielnością i komfortem.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Typowe dla modelu - podsufitka i zegary.
4,0
Całokształt
Spełniło swoje zadanie jako solidne auto rodzinne, pod przeprowadzkę i na większe podróże.
Wrażenia
5,0
Silnik
Redblock 2.3 litra 115KM (bez turbiny). Jedna z trwalszych konstrukcji tamtych czasów.
4,0
Skrzynia biegów
Jak to skrzynia dołączona do kanapy. Szczęśliwa M47 (5 biegów).
4,0
Układ jezdny
Po zrobieniu zawieszenia i geometrii nie odczuwam problemów poruszając się po zatłoczonych miastach. Po trasie to auto płynie.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Choć mogłoby być lepiej. Trzeba się przyzwyczaić do klamek, korbek i "dziwnych" przełączników, ale trwa to dwie podróże ::: )
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mógłby nagrzewać się nieco szybciej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tego nie zabraknie!
2,0
Wyciszenie
Może to kwestia egzemplarza, ale jest w nim głośno, szczególnie powyżej 80km/h.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mierzone na dystansie ponad 14.000 km.
Styl jazdy różnił się w zależności od ilości czasu na podróż. Bywały trasy ~90km/h i ~120km/h (wg. gps).
Spodziewałem się gorszego wyniku, to ogromne auto z ogromną przestrzenią załadunkową po zdjęciu (zwykłym odczepieniu z zawiasów!) tylnej kanapy i rozłożeniu tylnych oparć.
115KM to mało na te gabaryty, także w trakcie wyprzedzania nie wgniecie w fotel, ale w granicach 90 - 110km/h przyspiesza całkiem żwawo, co umożliwia sprawne poruszanie się po naszych drogach.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 115KM 85kW
[l/100km]