jak na tamte czasy to był to samochód rewelacyjny. dziś nadal cieszy się powodzeniem a to dobrze świadczy o tej konstrukcji
Wrażenia
5,0
Silnik
piękny dzwięk. z elastycznością troche gorzej, trzeba sie przyzwyczaic do częstych zmian biegu
5,0
Skrzynia biegów
w zimie bywa, że jedynka ciężko wchodzi co w zasadzie mnie nie dziwi. poza tym skrzynia jest dużym atutem tego auta. wszystko wchodzi leciuteńko i dokładnie
4,0
Układ jezdny
bardzo dokładny układ. w tracie samochód spisuje się nieprzeciętnie. wchodzi ze sporą predkością w zakręty bez cienia wahania.
niestety amortyzatory padają, ale przecież to norma
Komfort
4,0
Widoczność
nie widać przodu samochodu. po kilku tygodniach przestaje przeszkadzać
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje szybciutko. po 3,4 min jest juz ciepło i przyjemnie nawet w największe mrozy. co do wentylacji - nie mozna zamknąć dopływu powietrza jednym przyciskiem.także chcąc zamknąć trzeba się trochę namachać
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wielokrotnie spotkałem się z opinią, że jest to samochód bardzo wygodny jeśli chodzi o tył, nie wiem, nie podróżowałem. przód ok
4,0
Wyciszenie
oj głośno głośno, ale jak ktoś lubi posłuchać silnika to mu będzie pasować
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 2 l silnik 8 l w mieście to jeszcze ujdzie. w trasie jadąc bardzo oszczędnie spalem (jeśli komputer nie kłamie) 6,5 l
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niestety drobiazgi się psują( problemy z ogrzewaniem tylniej szyby, inne małe problemy z elektryką) kiepskie plastiki łamią się.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ostatnio padł amortyzator, jakiś czas temu alternator
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 110KM 81kW
[l/100km]