zdecydowanie dla fanów, agresywny kształt, dynamika, nietuzinkowy. jak spotkam kiedys inna 480-tke to zagadam z właścicielem.Zaprosze go piwo.
Wrażenia
4,0
Silnik
na kulturze pracy i elastyczności to się nie znam, ale dla mnie ok
5,0
Skrzynia biegów
trójka bardzo pobłażliwa dla kierowców z zielonym listkiem nie muszą sie przejmować.
4,0
Układ jezdny
musze wymenić amory
Komfort
5,0
Widoczność
nie mozna sie czepic
5,0
Ergonomia
wszystko praktycznie pod reka, no moze podajniki do pasow sie lamia i mozna zwichnąć bark sięgając po nie.Mozna tez ich w koncu nie zapinac. Gałka od biegów przeszkadza w korzystaniu z popielniczki.Palenie tez nalezaloby rzucic. Zalet nadto by wymieniać
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
zimą cieplutko . latem ( nie mam klimy) jak bez klimy. Coś piszczy , może igliwie z lata
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2 osoby super, wysokim tylnych miejsc nie polecam( zabraknie miejsca na nogi ). fotele rewelacja jak w samolocie. Nie jest to family car , a posiadacze są raczej nie przypadkowi. Z tago powodu 5
3,0
Wyciszenie
u mnie to akurat szyber jest winny
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 10-11l, trasa nie pamietam ... kiedy byłem w trasie
3,0
Stosunek jakość/cena
w sumie to zalezy jak sie kupuje i wjakim stanie. rzecz wzgledna
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przepaliły mi sie kontrolki , choc maiłoby sie co psuć
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
padł podnosnik od prawej szyby ( powód : mróz+córeczka ),