Auto raczej dla milosnikow . Zwyklaki doszukaja sie pewnie wielu wad.
Ale to konstrukcja z poczatku lat 80 ( zeszlego wieku)
Bardzo dlugie drzwi . Pasywne bezpieczenstwo na wysokim poziomie / standardy amerykanskie/ Maska przednia z tworzywa ..nie rdzewieje.
WADA: znana wada jest wilgoc w bagazniku. Przed kupnem sprawdzic!!!
woda przecieka przez konstrukcje swiatel tylnych.
Wrażenia
5,0
Silnik
2L silnik podobno najelastyczniejszy i najtrwalszy. ( podobno;)))
4,0
Skrzynia biegów
Automatik , bez problemow ,
3,0
Układ jezdny
przecietny.. bo mam teleskopy do wymiany ..moze bedzie lepiej.
Komfort
4,0
Widoczność
Parkowanie tylem SUPER ! Przod ... trzeba umiec wyczuc , lub reflektory zalaczyc ..
5,0
Ergonomia
Tylko bezpieczniki zadobrze schowane ;) Wymiana zarowek reflektorow glownych raczej pracochlonna.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
z klima nie nazekam. W wersji z klima nie da sie wentylatora calkowicie wylaczyc (seryjnie) przyzalaczonej stacyjce wentylatow chodzi zawsze.Mozna jedynie dac na 1. NIE dotyczy to wersji bez klimy!!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tylko 4 miejsca!! za to z tylu "normalne" fotele . ale raczej malo miejsca na nogi.
3,0
Wyciszenie
Przecietne ... ale ja kocham to specyficzne brzmienie silnika 480 .
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z automatikiem pali duzo . W razie stluczki z przodu kosztowna naprawa jesli trafilo podnoszone reflektory.
4,0
Stosunek jakość/cena
w 1995 zakonczono produkcje .
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto naszpikowane elektronika ( Alarm seryjny juz od 1987!) wiec ma co wysiadac.Wszystko sterowane jednym komputerem . Jak on szwankuje to zaczyna sie cyrk. Prawdopodobienstwo cyrku mozna zwiekrzyc kupujac wersje 480 z tzw komputerem