Karoseria
: po tylu latch ani jednej dziurki ani rdzy bardzo masywne i wytrzymałe na uderzenia (był słup betonowy- zszedł tylko lakier ze zderzaka)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: stare słabe kable, problem z tylną wycieraczką oraz prędkościomierzem
5,0
Całokształt
Świetne auto godne uwagi ale tylko dla pasjonata jest rzadkim egzemplarzem i stąd problem z częściami
Wrażenia
5,0
Silnik
Silniki montowane w tych modelach były od Renault koncern volvo podpisał umowę na montaż silników renault laguna silnik B20F-volvo to ten sam co renault laguna F3R. Silnik Volvo oryginalnie zamontowany w tym aucie wysiadł przy 485tys. km (zaczęły stukać tłoki)- myślę że można było jeszcze regenerować. w tej chwili mam silnik renault laguna 95r. 90tys. km F3R i sprawuje sie bardzo dobrze
5,0
Skrzynia biegów
Wymiana skrzyni po 485tys. na volvo skrzynie z volvo 460 125tys.
5,0
Układ jezdny
zawieszenie idealne auto sobie świetnie radzi przy dużych przechyłach i ostrych zakrętach żadne inne auto jakie miałam tak sobie nie radziło.
Prędzej wypadniesz z fotela niż przewrócisz się na zakręcie. (sprawdzone:-)) w aucie jest montowane zawieszenie lotus-a
Komfort
5,0
Widoczność
jak na auto aspiracji sportowych widoczność ma całkiem niezłą
5,0
Ergonomia
e.. co tu pisać ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szwed bardzo szybko się nagrzewa troche gorzej z chłodzeniem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wygodne fotele dla 4 osób podróż w komforcie
4,0
Wyciszenie
trochę z upływem lat hałas przenosi się do kabiny
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
benzyna + Lpg przy ojej jeździe nie oszczędnej tzn. średnio 140km/h gazu bierze około 9-10 litrów
5,0
Stosunek jakość/cena
za dobre rzeczy się płaci tylko Fiaty są tanie....
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie zadrzyły się odlatujące elementy wszystko solidnie wykończone
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jedna alternatory renault w tych autach to nieporozumienie
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 110KM 81kW
[l/100km]