Świetne wykończenie, bajerki typu np: podświetlany zamek w dżwiach, stacjka, powoli zanikające światełko wnętrza po 20s.no i przede wszystkim komputer, który nas informuje o wszystkim, głównie o spalaniu:) Nie ma z nim problemów technicznych, jedynie twarde zawieszenie może przeszkadzać na naszych drogach:(. Auto dynamiczne lekkie o sportowym charakterze. Zapraszam na forum volvo 480 www.volvo480.fora.pl
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny silnik, dynamiczny, przy tej wadze auta, przy 5000 obrotów na 3 biegu potrafią koła zapiszczeć:)
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo lekko wchodzą biegi, cichutko, płynnie
4,0
Układ jezdny
Auto bardzo dobrze trzyma się drogi, zawieszenie twarde, na zakrętach nie pozwala się wprowadzić w poślizg, nie przechyla się na boki
Komfort
5,0
Widoczność
szyba przednia ustawiona pod dużym kontem, nawet jak świeci nisko słońce, podsufitkę można tak ustawić że zostawi nam jedynie cienki pasek widoczności nad deską. Wygodny do parkowania tyłem
4,0
Ergonomia
Jak to w Volvo jeszcze z tych dobrych lat ;)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wersja z klimą, Nawiew cały czas pracuje nie kombinować z elektryką! Szybko łapie temperaturę, bardzo dużo różnych wywietrzników, nawet na tylnej szybie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Regulacja fotela, w górę i w dół, kąty nachylenia, kołyska, 4 miejsca, osobne nie zależne fotele z tyłu + podłokietnik sprawiają komfort jazdy z tyłu, nikt się nie gniecie
3,0
Wyciszenie
Przy twardym zawieszczeniu na wertepach nie wyciszone plastiki robią swoje:(, ale na trasie nie jest źle, tylko powyżej 120 km głośny ale ten dźwięk silnika jest piękną muzyką dla ucha :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie do 100 km/h wyszedł mi 6.65 litra po miescie 8 przy bardzo delikatnej jezdzie a tak normalnie 9.2 benzyny
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena na prawdę nie wielka jak za to wspaniałe autko, jednak ciężko trafić dobry egzemplarz.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Praktycznie nie ma żadnych problemów, jedynie łamiący się rygielek od kładzenia fotela kierowcy w większości modeli, i dziwnym trafem znikająca tylnia półka niemalże w każdym aucie. Należy też zwrócić uwagę na przerywający prędkościomierz i obudowę licznika gdyż w większości aut lata ona luzem przez nie umiejętne jej zdejmowanie, chcąc np zmienić żarówkę od podświetlania komputera
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po roku nie odnotowano żadnych
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 110KM 81kW
[l/100km]