Ostanio wlasciciel Skody Octavii VT -1,8 Turbo nie mogl sie nadziwic ze moje 102 KM na pierwszych dwoch biegach byly szybsze a pozniej trzymaly sie za skodziana. Wiec raczej moc i moment jest. Spalanie przy tym niewielkie.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi ladnie zestopniowane. Pierwsze wersje mialy dluzsza dwojke i trojke. Wchodza plynnie.
5,0
Układ jezdny
Jak wszystkie elementy sa niewybity auto sie prowadzi rewelacyjnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Czasami troche za nisko i daszki sloneczne przeszkadzaja, ale poza tym ok.
4,0
Ergonomia
Brakuje uchwytu na napoje ale wszystko dobrze rozplanowane, CB jest gdzie wlozyc, otwieranie szyb zrobione w dobrym miejscu, na dese tez wszystko dostepne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelka! Szybko odparowuje i grzeje fajnie ;)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ja nie narzekam, ale mam 175cm wzrostu. Jak ktos wiekszy siada na miejscu pasazera to widze ze nieraz jest ciasnawo.
3,0
Wyciszenie
Strasznie cos u mnie dudni, a wydech caly.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mysle ze przy moim stylu jazdy 9-10ltr na 100km w Wawie to dobry wynik.
5,0
Stosunek jakość/cena
Super mega! 3500 za auto w stanie b.dobrym- z roku 92 o mocy 102 KM. Wskazcie jakiegos Golfa lub astre z tego roku tak szybkiego za te pieniadze!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czy ja wiem daje 3 bo moja pierwsza 480 dala mi porzadna szkole machaniki samochodowej. Nowa spisuje sie bez zarzutu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na polskim rynku jest sporo egzemplarzy zaniedbanych i dlatego sie czesto psuja. Auto dobrze uzytkowane bedzie bezawaryjne.