Mój egzemplarz wymaga jeszcze odrobiny pracy, ale już teraz mogę powiedzieć, że jak na 23 letnie auto ten silnik jest wręcz zachwycający;) Turbina mimo małego ciśnienia (o,3 bara) daje radę, auto świetnie się wkręca na wyższe obroty. Jedynym minusem spalanie które jak na razie w okolicach 12-13 litrów( przy dynamicznej jeździe) nie jest może zadowalającym wynikiem, ale liczę jeszcze na jego nieznaczny spadek po wymianie nieszczelnego wydechu środkowego.
3,0
Skrzynia biegów
Jak na razie nie zachwyciła mnie jeszcze niczym szczególnym, przełożenia powinny być krótsze, dosyć nieprecyzyjna, możliwe, że jest to spowodowane zużytym łożyskiem wybieraka skrzyni biegów, sie okaże jeszcze;)
5,0
Układ jezdny
Rewelacyjnie precyzyjne jak na tak stare auto i do tego Volvo, od razu czuć, że Lotus maczał w tym palce
Komfort
4,0
Widoczność
Poprawna
4,0
Ergonomia
Jak na Youngtimera przystało, bez szału, ale ze stylem;D
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewnica montowana seryjnie jest niesamowicie wydaja, w ciągu kilku min w aucie robi się naprawdę gorąco nawet przy niższych temp na zewnątrz, masa nawiewów z tym na jajka pasażera z przodu na czele;D
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W środku jest bardzo dużo miejsca, z tyłu podobnie, choć nikogo tam wozić nie planuje, Na zewnątrz auto sprawia miejsce o wiele mniej przestronnego.
3,0
Wyciszenie
nie stwierdziłem;D
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 Turbo 120KM 88kW
[l/100km]