Automat 4-biegowy ,elastyczny przełącza miękko szybko redukuje,ma skłonnoś do rozszczelnienia przy przegubach, poza tym ok
4,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi bardzo dobrze ,twarde zawieszenie,wadą jest nisko osadzona podłoga co powoduje zaczepianiem o nawieżchnię podczas przejazdów przez pagórki zwalniające na osiedlach
Komfort
5,0
Widoczność
rewelacja
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciepło bardzo nawet przy 15-stopniowym mrozie na trasie nie rozkręcam ogrzewania do końca
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca oi pasażer z przodu wygodnie z tyłu ciasno kolana przeszkadzają
3,0
Wyciszenie
wyciszenie kabiny dobre ale wytłumienie pracy silnika do życzenia
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa przy prędkości od 90 km/h-do 130km/godz odcinek Warszawa - Gdańsk Jeżdżę dwa razy w miesiącu nie spalił mi mniej niż 13 litrów w mieście nie mieżyłem bo nie chciałem się załamac.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sinenbloki wachaczy przednich, ale chyba bardziej wina Polskich dróg
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 102KM 75kW
[l/100km]