Zwłaszcza za sylwetkę. Żałuję , że do tej pary Volvo nie robi takich fajnych "kanciaków".
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na 92 "konie", to daje nieźle "po garach". Trzeba go kręcić na 2000 w górę. Jechałem prawie 200 km/h. Głośno, ale pojechałby wiecej, tyle że mam Dębice Passio i to z indeksem T :)
4,0
Skrzynia biegów
Cóż, nie jest to rewelacja, zwłaszcza z trójką są czasem kłopoty, poza tym chodzi dość ciężko, ale nie narzekam.
4,0
Układ jezdny
Jak na stan amortyzatorów i aktualnie podbite gumy drążka sabilizatora z przodu-jest niźle, ale miękko. Przy ok 120 coś kierownica drga.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra
5,0
Ergonomia
Super! Dlaczego dziś nie projektują tak samochodów?
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak się rozgrzeje to "huta". Klima daje super!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę kiepsko się wsiada za kierownicę, ale z tyłu, jak na tak niewielkie auto, jak w salonie.
3,0
Wyciszenie
Niestety, chłopaki z Holandii nie pomysleli o przedniej przegrodzie za turbospreżarką. Jest tam jedynie kawał blachy. Mata pod maską niewystarczająca, ale ostatnio założyłem coś z jakiejś Renówki - jest lepiej. Jeden gość wyłożył matą bitumiczną przegrodę gdzie jest mecghanizm wycieraczek i też dał matę dodatkową pod maskę -pomogło. Jednak nie silnik jest problemem a szum powietrza. Możeby listwy dachwe zmienić na inne, bardziek płaskie?
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jestem zadowolony. Jak napisłaem w rapotcie, jazda z 180 km/h i 7,5 litra. Benzyniak nie podskoczy:)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza tym, że źle kupiłem i parę elementów trzba było z mety lub nieco później, naprawić. Od tego czasu - spokój.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Problemem jest cieknąca od czasu do czasu osłona przgubu przy skrzyni.
Zwracam uwagę na pompę wspomagania i chłodnicę oleju. Jak któreś "nawali" to bije po kieszeni, a zamienników nie ma!
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 90KM 66kW
[l/100km]