jestem zadowolony ,nie jest to rakieta ,ale jeździ się przyjemnie
3,0
Skrzynia biegów
nie mam zastrzeżeń.
3,0
Układ jezdny
tu niestety dam mało bo mam wrażenie że trochę go wozi na zakrętach. Raz mi się zdarzyło trzy pasy bokiem przedriftować :P
Komfort
3,0
Widoczność
wszystko widać bardzo dobrze. Lusterka nie są gigantyczne ,ale w zupełności wystarczają do pełnej obserwacji tego co się dzieje.
3,0
Ergonomia
tutaj duży +
panel z radiem ,ogrzewaniem itp jest skierowany delikatnie w kierunku kierowcy co sprawia ,że jest bardzo wygodny w obsłudze. Możliwość ustawiania fotela w przeróżnych pozycjach ,oraz możliwość ustawienia kierownicy (niestety tylko góra - dół).
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń, nawiew na nogi jest świetnie rozwiązany ,bo ciepłe powietrze omiata całe nogi a nie wieje w jedno miejsce powodując nieprzyjemne uczucie gorąca i pocenie się nóg :P
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wydaje mi się ,że nikomu przestrzeni w moim samochodzie nie brakuje.
3,0
Wyciszenie
po wymianie tłumika odczułem ,że volvo faktycznie jest wytłumione ;]
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jednym słowem ecovolvo.
3,0
Stosunek jakość/cena
tutaj uważam ,że na prawdę ok wypada.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
hmmm niech pomyśle. Wkurza mnie to ,że mi się fotel rozklekotał i raczej nic z tym nie zrobię, chyba że go na stałe skręcić bez możliwości regulacji. Kontrolki na desce rozdzielczej mi się strasznie szybko przepalają ,ale to już chyba tylko mój problem nie 460tki. Poza tym jest dobrze, nic więcej sobie nie przypominam.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
właściwie nic poważnego z nim od ponad roku nie robiłem. Tłumik przerdzewiał ,ale tego nie liczę.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 90KM 66kW
[l/100km]