Wracając do alternatora to spaliło się całe uzwojenie- za tym poszło przepalenie bezpecznika 80 A i wyładowanie akumulatora. Mogę tłumaczyć to tym, że biedaczek stał prawie rok nie używany. Teraz po naprawie bez zarzutów. Jeśli chce się nim długo jeździć nie MOŻNA OSZCZĘDZAĆ na częściach ( może na serwisach )
Wrażenia
4,0
Silnik
Myślę, że brakuje oceny 4,5. Wszystko ok. gdy się rozgrzeje.
4,0
Skrzynia biegów
Przy wrzucaniu wstecznego biegu prawie zawsze słychać zgrzycik.
4,0
Układ jezdny
Bardzo zwrotny.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń, trzeba przyzwyczić się do wystających zderzaków.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie w zimie + ogrzewane fotele SUPER !!!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nic dodać nic ująć...
4,0
Wyciszenie
Przyjemnie słyszeć swoje koniki przy wciskaniu pedału gazu.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto 10.5 czasami 11 l / 100 km, zrozumiałe bo lubię dynamiczną jazdę, w trasie mniej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jeśli nie oszczędzamy na częsćiach ( oczywiście bez przesady ) - będzie nas kosztował o wiele mniej...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W zasadzie niezawodny.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Znam go od nowości - jedyna poważna usterka to zepsucie się alternatora