Bardzo dobre autko. Moje zostało ściągnięte z Niemiec, od razu założyłem LPG i śmigam bez problemów. Jedyne co mi przeszkadza to głośny silnik z palety Renault.
Wrażenia
3,0
Silnik
Dosyć głośny. Razem ze skrzynią jest to najgorsza rzecz w aucie. Silnik niewysilony, dość elastyczny. Ładnie idzie od dołu i nie ma go co kręcić, bo poprostu jedzie.
3,0
Skrzynia biegów
Mogła by być bardziej precyzyjna i cichsza (lekko słychać, ale może to tylko przypadłość mojego egzemplarza)
5,0
Układ jezdny
Bardzo wygodny. Dobrze wybiera dziury. Jest miękki, więc nie można zbytnio poszaleć, ale to auto nie do tego przeznaczone.
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie OK. Lekkie problemy z cofaniem
5,0
Ergonomia
VOLVO; i wszystko jasne :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przydałaby się klima, ale nie jest tragicznie, W zimie dobrze grzeje, choć trzeba przejechać 5 km żeby zaczęło lecieć ciepełko, ale być może to wina LPG.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To nie limuzyna klasy wyższej więc nie ma rewelacji. 4 osoby podróżują wygodnie, nawet bardzo, gdy dosiądzie się 5-ta jest gorzej. Jak na tą klasę auta 5.
4,0
Wyciszenie
Silnik, silnik i jeszcze raz silnik, poza tym OK.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa LPG (spokojna jazda do 100 km/h=8,4) średnio 9-9,5, miasto 11. Na benzynie nie mierzyłem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Materiały eksploatacyjne na bieżąco i nie ma problemów. Troche słychać zawieszenie, ale na zaszych drogach to normalne :)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]