Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo 460

rufus96@wp.pl, 19 lat temu
Silnik 1.8 90KM 66kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 210 tys. km
Volvo 460 1.8 90KM 66kW 1991-1996 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
wszystko dziala bez zarzutu pomimo swojego wieku, auto sie nie psuje lecz zuzywa :-) nie mozna oszczedzac na materialach eksploatacyjnych, mozna sie wspomagac zamiennikami (tarcze , klocki itp.) Uwaga: szerokim lukiem omijac autoryzowane serwisy !! fachowosc panow z ASO pozostawia wiele do zyczenia a ceny sa z kosmosu ...
Wrażenia
4,0
Silnik
dobra kultura pracy - max moment juz od 2500 obr/min
4,0
Skrzynia biegów
troche ciezko wchodzily biegi jak bylo zimno - pomogla wymiana oleju w skrzyni na syntetyczny ELF
5,0
Układ jezdny
bardzo dobrze trzyma sie drogi, zawieszenie twarde
Komfort
5,0
Widoczność
wszedzie wszystko widac, 100% widocznosci we wszystkich kierunkach
5,0
Ergonomia
wszystko jest tam gdzie trzeba, przelaczniki sa dobrze rozmieszczone
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimie szybko sie nagrzewa, siedzenia podgrzewane to rewelacja, w lecie klima chlodzi sprawnie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu OK z tylu troche gorzej
4,0
Wyciszenie
do rozsadnej predkosci 130km/h da sie wytrzymac, pozniej robi sie glosniej - szum powietrza o kanciaste nadwozie robi swoje - ale za piekno trzeba placic :-)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
okolo 8l benzyny i 10-11l LPG to dobry wynik szczegolnie przy szybkiej jezdzie
5,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniadze i rocznika nie mozna znalezc nic lepszego, auto trwale, bardzo dobrze wyposazone, myslalem ze bedzie drozsze w eksploatacji, trzeba trafic na dobry i niezajezdzony egzemplarz, ja swojego w zyciu nie zamienilbym na jakiegos Fiata czy Daewoo
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak w kazdym samochodzie - eksploatacja: klocki hamulcowe, tarcze, filtry olej, amortyzatory (pierwsza wymiana oryginalnych po 180tys km), opony
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jazdy na gazie nie wytrzymuje uklad wydechowy - ostatni tlumik do wymiany, rozrusznik do remontu, korozja tylnego prawego nadkola ale to standard - potrzebny dobry blacharz i lakiernik
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo 460