Pracuje w miare w porzadku, jedynie rano nierowna praca i chodzi jak dieselek :)
4,0
Skrzynia biegów
podobno we wszystkich tak jest, problemy z wbiciem pierwszego biegu, reszta bez zarzutow.
5,0
Układ jezdny
Autko prowadzi sie idealnie, przez cala zime ani razu nie zarzucilo mnie na zakrecie. Jedyne, czego sie mozna przyczepic, to glupie wrazenie przy wyprzedzaniu tirow na dwupasmowce samochod jakby leciutko przykleja sie do tira, sciaga go leciutko na prawo a po wyprzedzeniu w lewo :) dodam ze nie mam duper hiper spojlera :) , przyuwazcie czy tez tak macie i wyslijcie spostrzezenia na tester@data.pl
Komfort
4,0
Widoczność
Jest super, szybki duze, przejrzyste, problem jedynie przy parkowaniu tylem, nigdy nie wiem, czy juz czy nie :) dobrze ze mam hak z tylu hehe
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jakby wam nie grzalo prawie wrzatkiem tak jak u mnie, to wymiencie termostat, jego koszt to okolo 40 zl.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nic dodac nic ujac, po prostu extra
4,0
Wyciszenie
tylko plastiki kwiczace na zimnie denerwuja ;)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niestety podczas jazdy na gazie spala mi benzyne, nie wiem jak to mozliwe, ale przez 4 miesiace jazdy spalil mi benzyny za 350 zl :) a jezdze tylko na gaz :( ale to chyba zwalona instalacja gazowa... pozatym jest super
5,0
Stosunek jakość/cena
jeszcze wieksze miodzio :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
troche rzeczy mam jeszcze do zrobienia, swieci mi sie poziom plynu do spryskiwaczy caly czas, nie dziala mi regulacja swiatel,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
no jak narazie musialem wymienic tylni i srodkowy tlumik, najpierw gosc mi zalozyl nieoryginalny tylni to auto mialem leciutko przycmione, teraz mam tylni tlumik walkera (bardzo dobry, koszt kolo 400 zl) a srodkowy jakis polski, tez dobrze dziala. pozatym standardy, filtr oleju, powietrza co 10000
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]