Karoseria
: Rdza zaczęla zżerać nadkole w wieku 15 lat, po naprawie jest ok. Drobne ślady rdzy zaczynają dopiero powoli wyłazić, ale auto nie było garażowane przez ost. 6 lat!
Silnik
: Doskonały
Zawieszenie
: Gdyby nie polskie wyboje...
4,0
Całokształt
Piękna linia, auto wyróżnia się spośród innych marek, nigdy mnie nie zawiódł
Wrażenia
4,0
Silnik
Najlepsze osiągi ma pow. 2,5 tys. obr/min. Nie koniecznie trzeba redukować na 4. Czyba, że jadę na gaz. Odpala zawsze bezbłędnie mimo 19 lat! 20 st. mróz mu nie straszny
4,0
Skrzynia biegów
Dość płynna, najlepszy chyba 4 i 5 bieg
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze i wygodnie się prowadzi
Komfort
4,0
Widoczność
OK
5,0
Ergonomia
Najlepsza rzecz w tym aucie, jeśli chodzi o wygodę to regulacja płaszczyzny fotela, rzadko spotykana w tamtych czasach, a i dziś nie często się zdarza...Kultura jazdy wysoka, płynność, auto jak to volvo, sunie pięknie...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na auto bez klimy, super. Dopiero przy dużych upałach, robi się nieciekawie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet nowe auta innych marek są klaustrofobiczne, tu jest przestrzeń
3,0
Wyciszenie
Mogłoby być lepiej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik 1.8, gaz na trasie 8 l przy ekonomicznej jeździe 130km/h
4,0
Stosunek jakość/cena
Części w miarę tanie (zamienniki), omijam serwisy. Auto raz na rok trzeba przejrzeć, coś tam wymienić i tyle. Człowiek też musi zmieniać buty raz na dwa trzy lata, prawda?
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie psuje, może dlatego że nie ma elektroniki. Poczciwe korbki zawsze otworzą okno
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ostatnio zaniedbałem auto, pomimo to po trasie 1200 km nie mogę narzekać. Po prostu jeździ ok.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]