Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo 460

moje pierwsze Volvo, 14 lat temu
Silnik 1.8 90KM 66kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 160 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volvo 460 1.8 90KM 66kW 1991-1996 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Bardzo ciekawe auto o trochę już konserwatywnym wyglądzie. Bardzo przyzwoity stosunek jakość-wyposażenie-cena. Za tak wyposażonego niemca np: Vectra lub Vento z podobnym przebiegiem trzeba zapłacić DWA razy tyle co za VOLVO. Zalety to cena: mega wielki bagażnik, Super wyposażenie: Elektryka, Airbag, klima, Szyberdach pólskóra i to wszystko za 4.tyś.zł. Jest to moje pierwsze VOLVO kupione z racji potrzeby posiadanie Taniego auta. Jestem BARDZO ZADOWOLONY i MILE ZASKOCZONY. Bardzo przyzwoite zużycie paliwa. Ceny napraw bardzo rozsądne bo to przecież silnik z Renault. Zużycie paliwa jak na tę klase jest bardzo niskie. Auto pomimo marki uchodzącej za drogą w eksploatacji jest porównywalne w kosztach utrzymania z nudnymi do bólu niemcami. Zaletą też jest ocynkowane nadwozie w moim roczniku 95 ZERO korozji co w porównaniu do Vectry jest mistrzostwem.
5,0
Całokształt
Bardzo ciekawe auto o trochę już konserwatywnym wyglądzie. Bardzo przyzwoity stosunek jakość-wyposażenie-cena. Za tak wyposażonego niemca np: Vectra lub Vento z podobnym przebiegiem trzeba zapłacić DWA razy tyle co za VOLVO. Zalety to cena: mega wielki bagażnik, Super wyposażenie: Elektryka, Airbag, klima, Szyberdach pólskóra i to wszystko za 4.tyś.zł. Jest to moje pierwsze VOLVO kupione z racji potrzeby posiadanie Taniego auta. Jestem BARDZO ZADOWOLONY i MILE ZASKOCZONY. Bardzo przyzwoite zużycie paliwa. Ceny napraw bardzo rozsądne bo to przecież silnik z Renault. Zużycie paliwa jak na tę klase jest bardzo niskie. Auto pomimo marki uchodzącej za drogą w eksploatacji jest porównywalne w kosztach utrzymania z nudnymi do bólu niemcami. Zaletą też jest ocynkowane nadwozie w moim roczniku 95 ZERO korozji co w porównaniu do Vectry jest mistrzostwem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przyzwoita kultura pracy. Jak jest zimny to trochę nie równa praca silnika ale ponoć to standard dla tego modelu. Nie wymagam aby auto 15 latnie chodziło jak szwajcarski zegarek.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjnie nawet na zimnym silniku wszystko wchodzi gładko. Jedyna wada to wyciek oleju pomiędzy silnikiem a skrzynią biegów - ale nie naprawiam bo nie jest to wielki problem.
5,0
Układ jezdny
Doskonały jak na ten rocznik - nic nie stuka nic nie puka. Na zakrętach trzyma się twardo choć na prostej sprawia wrażenie miękkiego - ogólnie zawieszenie to bardzo mocna strona auta. Pomimo wieku nie wymaga żadnych napraw.
Komfort
5,0
Widoczność
siedzi się bardzo wysoko - jak dla mnie a nie jestem koszykarzem ani karłem to trochę nie wygodnie.
5,0
Ergonomia
MADE in SWEDEN. wszystko na swoim miejscu - do bólu poukładane.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimie szybko się nagrzewa a latem jest znośnie nawet bez klimy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tu trochę mogło by być lepiej - jest ok.
5,0
Wyciszenie
bardzo przyzwoicie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo przyzwoite zużycie paliwa. Ceny napraw bardzo rozsądne bo to przecież silnik z Renault. Zużycie paliwa jak na tę klase jest bardzo niskie. Auto pomimo marki uchodzącej za drogą w eksploatacji jest porównywalne z niemcami.
5,0
Stosunek jakość/cena
Super wyposażenie, w ocynkowanej karoserii za cenę o połowę mniejsza niż volkswageny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trudno oczekiwac mistrzostwa w piętnasoletnim aucie o wartości 4tyś.zł
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tylko podstawowe naprawy eksploatacyjne - hamulce, plyny itd.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo 460