Inne
: jeździłem większym volvo oczywiście jest lepsze ale nie deklasuje mojego malucha tak jak myślałem
4,0
Całokształt
chciałem kupić prawdziwe duże szwedzkie volvo 850, kupiłem malucha holendra byłem nieufny i podejrzliwy
ale lubię to autko bo po nim wiem na pewno że następne będzie duuże volvo kombi
Wrażenia
4,0
Silnik
żwawy silnik, 100 km/h sobie pyka na 2.5 k obrotów, powyżej 120 zaczyna ostro ciągnąć
przyspieszenie b.dobre
4,0
Skrzynia biegów
automat - naprawde niezła, nie to co w większym bracie 850, ale przy ruszaniu super płynne, dalej są lekkie szarpnięcia ale uważam to za plus bo wiem co sie dzieje z autem, a funkcja kick down - redukcja - super auto wchodzi na obroty i już go nie ma
4,0
Układ jezdny
założyłem amorki KYB świetnie, bez przechyłów, nurkowań, pisków opon - tak ma być
Komfort
3,0
Widoczność
przód bdb, na boki słupki trochę ograniczają, tył przeciętnie
przy wyższych stopniach b.głośny wentylator ale tak to b.duża możliwość konfiguracji, zero parowania szyb,
a jak by co mam swietną klimę
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przód doskonale tył dla dwóch osób bdb
3,0
Wyciszenie
silnik wyciczony bdb - mata i uszczelki wzdłuż maski, w środku plastiki trzeszczą ale skutecznie z tym walczę przy pomocy wd40
natomiast na dobrej drodze jak na obecnie kompakt super
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
lubi spalić, nogę mam ciężką, klima , automat cóż silnik renault niezawodny ale pijak,, ceny nowych części typu amory, rolki paski standard, wysyp części używanych z rozbiórek za grosze,
acz to miło że potrzebowałem korek wlewu oleju, to zamieninika nie ma, używany nie patrzę a kupiłem fabryczny nowy - fajnie że dalej robią stare częśći
a tak odpukać nie psuje się
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wskaźnik poziomu paliwa startuje dopiero po kilku minutach
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 102KM 75kW
[l/100km]