Dzwięk kosiarki, nagrodzony jest niezłą dynamiką i niskim spalaniem... troche głośny, ale to mój pierwszy w życiu Diesel :-)
4,0
Skrzynia biegów
Niby idealna, ale trzeba bardzo dokladnie wrzucac biegi... dziwnie zestopniowane - pierwszego nalezy uzywac juz od 30 km w dol.
5,0
Układ jezdny
Miekki - wygodny, ale nie jest za bardzo podsterowny lub nadsterowny... to nie jest samochod sportowy - komfort podrozowania na dlugiach trasach swietny - auto plynie....
Komfort
4,0
Widoczność
Prawie bez zarzuty, choc czasami trzeba wychylic sie zza slupka... wczesniej jezdzilem 240 - prawdziwy czolg, 440 jest zgrabniejszy, ale ma sie wrazenie bezpieczenstwa - czyz nie najwazniejsze jest samopoczucie??? :-)
5,0
Ergonomia
Bez zarzuty - samod bardzo "oldcholowy" - podobalaja mi sie wszystkie kwadratowe (dla niektorych toporne) przelaczniki... to ma swoj urok :-]
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mozna zrobic saune... w lecie klimatyzacja otwartokienna...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Za to lubie VOLVO
3,0
Wyciszenie
Dzwiek silinika podobny do kosiarki przy srednim wyciszeniu... troche glosno, ale nie meczaco. Denerwujace trzaski sztywnej tapicerki.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bez zarzutu... przy pelnym samozaprciu (jezdzie z kawalkiem drewna w zebach) 90 km/h na dlugiej trasie spalil 4.9 - rewelacja!
5,0
Stosunek jakość/cena
Sprowadzilem :-] koszt naprawde niski, nawet z powazniejszymi remontami (odpukac) nie bedzie mnie wiele kosztowal...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kupilem niedawno. Jak na 10 letni samochod z przebiegiem niemal 200 tys. km - zadnych powaznych usterek, czy rzeczy do wymiany - przeszedl dokladne badania...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIe moge jeszcze powiedziec jak to wyglada w 440, ale 240 byl bardzo niezawodny - wysoko powyzej sredniej...
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 90KM 66kW
[l/100km]