Nadmieniam, iż moje volvo ma już 14 lat, a ja mam go już 6. Przez ten okres odpalał w każdych warunkach, a trzymam go na powietrzu. Nigdy mi nie sprawił zawodu, świetnie się trzyma drogi i prawie się nie psuje.
Wrażenia
4,0
Silnik
Na gazie trzeba często regulować zawory. Mam kiepską instalację i troche szarpie przy dodawaniu gazu. Natomiast na benzynie pierwsza klasa, zero problemów.
3,0
Skrzynia biegów
Problemy z pierwszym biegiem od samego początku.
3,0
Układ jezdny
Po 130 tyś wymieniłem wszystkie tuleje i swożnie z przodu i z tyłu ( niedrogie i prosto się zakłada).
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Przejechałem 1250 km jednym żutem i żadnego zmeczenia. Duża możliwość regilacji fotela. Tylko przydałby się tempomat.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą nagrzewa sie szybko, ale daje słabo na nogi. Wentylatory na najwyższych obrotach sporo hałasuja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Jeśli nie ma problemów z tłumikami to całkiem nieżle.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Podaje zużycie LPG
5,0
Stosunek jakość/cena
Części ogulnie dostępne jak się dobrze poszuka są nawet niedrogie. Niska cena zakupu. Naprawde warto kupić!! Polecam.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kontrolki, linka od gazu, zamki w tylnich drzwiach, problemy z zacinającą się stacyjką, zamek w bagażniku, samoistnie pękająca przednia szyba, często pękające gumy w zawieszeniu rury wyddechowej, i jeszcze kilka drobiazgów kture odpadło ale w niczym nie przeszkadza.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Rdza na tylnich drzwiach i z tyłu w nadkolach, automat w rozruszniku i szczotki, szybko rdzewiejący układ wydechowy, pękająca bez powodu chłodnica.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 109KM 80kW
[l/100km]