Silnik
: Francuska tandeta!!! Strasznie kolizyjny i wymagający nakładów, skrzynia biegów nie lepsza!!!!!
3,0
Całokształt
Zdecydowanie nie polecam tego auta !!!! Nie sugerujcie się marką Volvo!!!! Może inne modele lub te z silnikami nie od Renault są lepsze bo ten to poprostu tragedia!!! Karoseria na tylnych błotnikach mimo ocynku rdzewieje. Fatalna jakość montażu. Miałem już bardzo dużo samochodów i niestety ten (numer 17) okazał się największym niewypałem!!!! Dla ceniących sobie jakość i niezawodność polecam Toyotę lub starsze modele Nissana tylko nie te robione w kooperacji z Renault!!!!!!! Są droższe w zakupie ale jak traficie na zadbaną sztukę to naprawdę warto!!! Będę szczęśliwy jak uda mi się komuś sprzedać ten szajs i niebawem daję ogłoszenie. Niźle na tym umoczyłem więc rozstanę się bez najmniejszego żalu.
Wrażenia
3,0
Silnik
Niestety jest to silnik Renault :(((. Nierównomierna praca. Prawdopodobny problem z głowicą spowodowany eksploatacją na gazie i wyjątkowym niedbalstwem poprzedniego właściciela. Bardzo paliwożerny!!!!! i podatny na wycieki. Jedyny jego plus to dobra elastyczność. Jedyny wniosek po toyocie, nissanie, peugeocie i wielu innych - totalny śmietnik !!!!!!!
2,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestopniowana. Notoryczne problemy ze wstecznym. Nie wiem czy ten typ tak ma czy przysłużył się temu poprzedni właściciel??? Po zakupie musiałem dolać ponad połowę stanu oleju !!!!!! ale chyba nie na długo bo leje się z niej jak z kranu. Tragedia!!!!!!!!!!!!!!!!
4,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się dobrze szczególnie w zakrętach - to chyba jeden z niewielu plusów tego samochodu. Jak na te klase samochodu to zdecydowanie za głośna praca.
Komfort
4,0
Widoczność
Troche kipsko do tyłu i ciężko wyczuć wyjątkowo wyeksponowany przód. Nie traktuję tego jak wadę bo to kwestaia przyzwyczajenia.
4,0
Ergonomia
Wszystko raczej na dobrym poziomie z wyjątkiem korbek szyb przedniech. Trzeba się mocno odchylić z fotela, żeby ich dosięgnąć.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie jest źle.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dobrze, tył też nieźle.
2,0
Wyciszenie
W tym samochodzie coś ciągle buczy, trzeszczy lub stuka!!!!. Jak nie silnik przy pewnych prędkościach obrotowych to zawieszenie a jeżeli chodzi o elementy wykończenia to na dziurach podgłaszam radio bo mnie strasznie wk.... hałas jaki powoduje ich drżenie!!!!!!!
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Benzyna przeciętnie 9 gaz 11-12 . Zaznaczam, że nie jestem ścigantem. Może jak pojadę w dalszą trasę uda mi się osiągnąć wynik poniżej 10/100 LPG. Kiedyś miałem Opla Kadeta 1,6 w automacie który palił mniej. To chyba trochę za dużo jak na tak lekkie auto mimo silnika 1,8 ( nowy reduktor od gazu firmy BRC, podobno jeden z lepszych)
3,0
Stosunek jakość/cena
Za takie pieniądze jak zapłaciłem można wybrać coś znacznie mniej upierdliwego w eksploatacji. Jakość materiałów wykończeniowych jest bez zarzutu natomiast montaż ( wszystko hałasuje i wiele elementów odpada ) pozostawia wieeeeleeeee do życzenia.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po tak krótkim czasie za wcześnie na ocenę.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przede wszystkim cieknący silnik i skrzynia biegów, zakładam że przebieg jest prawdziwy bo wszystko raczej na to wskazuje.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]