4 z dużym + , no może z trochę mniejszym, a to za francuską tendencję do permanentnego włączania sie wiatraka w mieście nawet zimą...
Wrażenia
4,0
Silnik
90 koni z dość sporym nisko położonym momentem (140 Nm przy 2500 obr/min) to niezła kombinacja do lekkiego nadwozia.
Nie męczy i pozwala normalnie pojeździć.
4,0
Skrzynia biegów
4-ro biegowy automat - bardzo kulturalna konstrukcja ZF´a.
4,0
Układ jezdny
Stworzony do szybkiej jazdy po zakrętach, nawet w pełni seryjny daje dużą radość i zostawia spory margines bezpieczeństwa.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się robi cieplutko...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cóż, w mieście (W-wa) w korkach pali, bo musi - ca 12l/100km, ale w trasie jest OK
5,0
Stosunek jakość/cena
To moje 2 - gie Volvo , 13 lat temu miałem 360 GLT 2.0i , które też miało 8 lat i też było przeze mnie sprowadzone z zagranicy od pierwszego właściciela - nic przez ponad rok z nim się nie działo (35 000 km) oprócz normalnych wymian eksploatacyjnych.
440 jest naprawdę OK - za te pieniądze nic lepszego bym nie znalazł.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trzeszczące plastiki, ale już prawie zwalczyłem wszystkie odgłosy - został tylko jakiś świerszcz w okolicach bagażnika.....
a i wymieniłem amortyzator drgań silnika (stuki - puki spod maski przy ostrym ruszaniu)...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tfu, tfu... nic poważnego się jak dotychczas nie stało... ale samochód ma tylko 110 000 km- oryginalne!, więc to chyba nic dziwnego
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]