gdybym nie wiedzial co to za silnik pod maska to bym pomyslał ze to jakiś amerykański big-block V8 - dzwiek silnika po przygazowaniu jest niesamowity... VW zrobil dobra robote. Ogólnie silnik nie do zajeżdzenia, wymieniame 40 tys temu wtryski (poprzedni własciciel jezdził na jakims ekologicznym gównie rzepakowym czy czyms takim). Pali w największe mrozy:D. Osiągi są także ok - pod warunkiem ze od kombi z dieslem nie oczekuje sie sportowych osiagów... poza tym na autostradzie spokojnei leci sobie 140.
4,0
Skrzynia biegów
Moze ideałem nie jest ale jest;) heeheh 1 i2 bardzo króciutkie, za to 5 to hooooo długaśna...
4,0
Układ jezdny
Poprawne zachowanie na drodze, fajny tylni napęd.
Komfort
5,0
Widoczność
hmm... niestety nieba nie widać (brak szyberdachu)... jedyna rzecz do jakiej moge sie przyczepic to lusterka wsteczne - nie obejmuja całego obrysu auta, ale to szczegół)
5,0
Ergonomia
Książkowa poprawność.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest co wietrzyc i ogrzewać (kombi)...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wbrew pozorom mniej miejsc niż się z zewnątrz wydaje... ale jak się posiedzi to się okazuje ze jest ok.
5,0
Wyciszenie
Na szczęscie nie jest przesadne, i można cieszyć się bulgoczeniem V8, przepraszam R-6 2.4 diesel :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie?? 8.4 z towarem w górach, cięzka noga... zwykła trasa, delikatne trakktownie pedału gazu ok. 5,6
5,0
Stosunek jakość/cena
Śmieszny... kosztował mnie 5600 zł , a auto nie do zajechania...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Regularne wymiant tego co trzeba i nigdy nie stanie nie proszony.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 Diesel 79KM 58kW
[l/100km]