Szukaj

Najnowsze oceny Volvo

4,6
~Przemek
Volvo V60 II
Kombi 2.0 T5 250KM 184kW
Auto z 2019r aktualnie z przebiegiem 110tys.km Wykonanie wnętrza i jakość użytych materiałów to pierwsza klasa (dobrej jakości skóra, drewno, brak tanich trzeszczących plastików), ma się wrażenie masywnego,"zbitego" wnętrza co mi odpowiada.Zdecydowanie przyjemny na długich trasach, nie wiem jak z zawieszeniem w wersji R-Design ale w w wersji Inscription jest optymalne, samochód nie "pływa" ale ładnie niweluje nierówności na drodze, prowadzi...
4,1
~PetrolShakyor
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.4 D5 180KM 132kW
Auto mam od roku, zrobiłem nim sumarycznie 30.000km, z powodzeniem służy mi na daily. Ma dużo zalet, jak i wad. Zacznę od wad: - Półosie: nie wiem z czego są zrobione, ale są newralgicznym punktem auta, często wymagają wymiany i wielu użytkowników się na to skarżyło - Promień skrętu: o tyle układ kierowniczy jest całkiem poprawny i responsywny, tak kąt skrętu przy parkowaniu jest tragiczny. Jeździłem limuzynami typu Audi A8 D3 czy VW...
4,9
~Mateusz z Wrocławia
Volvo XC90 II
SUV Facelifting 2.0 B5 Diesel Mild Hybrid 249KM 183kW
Dobry stosunek jakość do ceny. Kupiłem wersje Ultimate z pneumatyka, nagłośnienieniem premium, kamerami 360 oraz kremowymi skórami, wentylacja, masażem foteli i panorama. Jakbym chciał VW Touarega czy Q7 w podobnym wyposażeniu to byłoby drożej. Na plus wbudowany android, to nie muszę podłączać telefonu żeby mieć nawigację Google i komendy głosowe i są inne aplikacje androida dostępne. Dorzuciłem jeszcze podwójnie klejone szyby oraz pakiet...
4,8
~Krzysztof Kozak
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Testowałem wszystkie hybrydy plugin premium, ale tylko Volvo daje frajdę z jazdy zwłaszcza moja wersja T8. Takie osiągi dają tylko samochody sportowe za pół miliona, a mnie udała się konfiguracja za pół tej ceny choć musiałem czekać 10 miesięcy. Jeśli chcesz szpanu to idź do BMW lub innych premium, ale błyskawicznego przyspieszenia tam nie znajdziesz. Volvo T8 to petarda przy prawdziwej ekonomii bo przy hybrydowej podróży do 100km spali 2 do 5...
4,8
~Krzysztof Kozak
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Testowałem wszystkie hybrydy plugin premium, ale tylko Volvo daje frajdę z jazdy zwłaszcza moja wersja T8. Takie osiągi dają tylko samochody sportowe za pół miliona, a mnie udała się konfiguracja za pół tej ceny choć musiałem czekać 10 miesięcy. Jeśli chcesz szpanu to idź do BMW lub innych premium, ale błyskawicznego przyspieszenia tam nie znajdziesz. Volvo T8 to petarda przy prawdziwej ekonomii bo przy hybrydowej podróży do 100km spali 2 do 5...
4,8
~Krzysztof Kozak
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Testowałem wszystkie hybrydy plugin premium, ale tylko Volvo daje frajdę z jazdy zwłaszcza moja wersja T8. Takie osiągi dają tylko samochody sportowe za pół miliona, a mnie udała się konfiguracja za pół tej ceny choć musiałem czekać 10 miesięcy. Jeśli chcesz szpanu to idź do BMW lub innych premium, ale błyskawicznego przyspieszenia tam nie znajdziesz. Volvo T8 to petarda przy prawdziwej ekonomii bo przy hybrydowej podróży do 100km spali 2 do 5...
Dziennik kosztów dla Volvo
Średni koszt przejechania 100 km
52,50 zł
7,5
l/100km
10,4
l/100km
5,8
l/100km
13,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,8
~Krzysztof Kozak
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Testowałem wszystkie hybrydy plugin premium, ale tylko Volvo daje frajdę z jazdy zwłaszcza moja wersja T8. Takie osiągi dają tylko samochody sportowe za pół miliona, a mnie udała się konfiguracja za pół tej ceny choć musiałem czekać 10 miesięcy. Jeśli chcesz szpanu to idź do BMW lub innych premium, ale błyskawicznego przyspieszenia tam nie znajdziesz. Volvo T8 to petarda przy prawdziwej ekonomii bo przy hybrydowej podróży do 100km spali 2 do 5...
4,8
~Krzysztof Kozak
Volvo XC60 II
Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T8 455KM 335kW
Testowałem wszystkie hybrydy plugin premium, ale tylko Volvo daje frajdę z jazdy zwłaszcza moja wersja T8. Takie osiągi dają tylko samochody sportowe za pół miliona, a mnie udała się konfiguracja za pół tej ceny choć musiałem czekać 10 miesięcy. Jeśli chcesz szpanu to idź do BMW lub innych premium, ale błyskawicznego przyspieszenia tam nie znajdziesz. Volvo T8 to petarda przy prawdziwej ekonomii bo przy hybrydowej podróży do 100km spali 2 do 5...
3,8
~Karol_Kubacki
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Auto bardzo bezpieczne, miałem kilka stłuczek w tym jedną przy wysokiej prędkości. Auto w które uderzyłem wyrwane pół komory silnika a w moim Volvo tylko ryski. Przy dynamicznej jeździe prowadzi się tragicznie, przy spokojnej ok. Mało miejsca wewnątrz, szczególnie z tyłu. Ładna sylwetka tyłu auta. Spalanie ok 16L benzyny w mieście. Piękny dźwięk 5-cylindrowego silnika, szczególnie pod obciążeniem. Niska jakość wnętrza, plastiki delikatne,...
4,9
~Cezorek
Volvo S60 I
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Jakbym miał podsumować cały okres mojego użytkowania tego auta, to ciężko na coś narzekać. Z zewnątrz auto bardzo się podoba, fajna linia z tyłu jak na czasy kiedy zostało wyprodukowane. W środku oszałamiająco nudne, jednocześnie proste i czytelne. Bardzo dobra jednostka, która daje dynamikę i spalanie na poziomie 8 litrów. Przez dwa lata zrobiłem nim prawie 100 tyś km z czego raz w miesiącu trasa 700km i nigdy mnie nie zawiodło po drodze....