Silnik pracuje "miekko", bezwibracyjnie, jest bardzo elastyczny i cichy. Zawsze zapala na dotyk, na Pb-zapewnia moc, na LPG-ekonomiczność. Dobry dostęp do elementów obsługowych. 161 tyś. km i brak zużycia oleju.
5,0
Skrzynia biegów
Wprawdzie wsteczny wymaga przyzwyczajenia(sprawia wrażenie niesynchronizowanego) ale ogólnie zmiana przełożeń to zabawa
5,0
Układ jezdny
Seryjne zawieszenie to wg mnie optimum na Polskie drogi. Kompromis pomiędzy sztywnością a komfortem. Zaskakująca trwałość - wymiany wymagają tylko tylne tulejki metalowo-gumowe przednich wahaczy (koszt 12zł za Febi)
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu - wzorowa, do tyłu - dobrze, przepastny bagażnik trochę zasłania
5,0
Ergonomia
Wszystko "pod ręką"
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie działa imponująco, równomiernie i szybko nagrzewa całe wnętrze. W moim aucie jest elektryczne podgrzewanie siedzeń. W mroźne dni już po 10 sek grzeje d**ę
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla ludzi średniego wzrostu przestrzeni jest pod dostatkiem.
4,0
Wyciszenie
Do 120 km/h cisza.
Od 120 km/h (3000obr/min) słychać już szum wiatru, przy 140 km/h (4000 obr/min) słychać również silnik, ale nie jest to dzwięk natarczywy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Za jazdę samochodem tej wielkości i z takim komfortem wydatki są śmieszne.
Spalanie w lecie 8,3l (LPG)/100km/trasa
9,3l (LPG)/100km/miasto
W zimie średnio 8,8-9,7l (LPG)/100km