PRZY 90 KM NIECO ZAMAŁE PRZYŚPIESZENIE, ALE B. DOBRA KULTUTA PRACY I ELASTYCZNOŚĆ NA KAŻDYM BIEGU
5,0
Skrzynia biegów
SKOK MÓGŁBY BYĆ NIECO KRÓTSZY ALE I TAK BARDZO DOBRA
4,0
Układ jezdny
SKRĘTNY JAK NA SWOJE WYMIARY I DOBRZE REAGUJE NA RUCHY KIEROWNICĄ PRZY WIĘKSZEJ PRĘDKOŚCI BO NIE ZACHOWUJE SIĘ JAK GOKART CO MYSZKUJE PO DRODZE PRZY LECIUTKIM MUŚNIĘCIU KIEROWNICĄ
Komfort
3,0
Widoczność
Z PRZODU I BOKU OK ALE TYŁ SŁABY BRAK WYCIERACZKI DAJE ZNAC O SOBIE (WCZEŚNIEJ JEŹDZIŁEM CHACBEGAMI)
I WYSOKI KUFER UTRUDNIA PARKOWANIE NA CENTYMETRY ZATEM TYŁ ŹLE
4,0
Ergonomia
WSZYSTKO NA SWOIM MIEJSCU DOBRA JAKOŚĆ PLASTIKÓW
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ZARAZ PO URUCHOMIENIU ZIMĄ LEWA CZĘŚĆ SZBY PRZEDNIEJ JAKIEŚ 20CM OD KRAWĘDZI SŁABO ODPAROWUJE PODOBNIE JAK SŁABA JEST GRZAŁKA TYLNEJ SZYBY RESZTA SZYB MOŻE BYĆ
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
JAK NA TEN WIEK I KLASĘ AUTA SUPER CHOĆ W PEWNYCH PRZYPADKACH DACH JEST ZA NISKO :-)
4,0
Wyciszenie
SZUMY WYCISZA B. DOBRZE ALE 90KONIKÓW SŁYCHAĆ PRZY SZYBSZEJ JEŹDZIE
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
MOŻE BYĆ
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
IMPULSATOR OBROTOWY ZAWODZI
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ODPUKAĆ BRAK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]