Zawieszenie
: Wyciszenie i auta oraz to, że nawet przejeżdżając przez spore nierówności hałas jest bardzo umiarkowany.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: brak podświetlenie sterowników w drzwiach
Przeniesienie napędu
: 3 cyl. mały moment.
Silnik
: ograniczenie do jednej jednostki napędowej
4,0
Całokształt
Nowe auto. Żonie (początkującemu kierowcy) się najbardziej spodobały małe gabaryty, jakośći standard wykonania, dodatkowe wyposażenie. Ja od siebie dodam: indywidualne kształtowanie wyposażenia, najcichsze i najlepiej prowadzące się auto w tej klasie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Najsłabsza wersja 60KM, brakuje oczywiście momentu przy wyprzedzaniu. Ruszanie z miejsca w mieście bez problemu. 3-cylindrówke słychać i drażni na II-gim biegu przy mocniejszym dodawaniu gazu tylko. Poza tym daje radę.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo fajny krótki skok lewarka zmiany biegów. Przełożenia dobrane optymalnie.
4,0
Układ jezdny
W tej klasie wzorzec, nie jeździłem bardziej przewidywalnym autem. 150km/h i auto ni epodskakuje, boczny czy czołowy wiatr odczuwalny, ale bez wpływu na prowadzenie.
Komfort
5,0
Widoczność
Kanciasty, nisko proawdzona dolna linia szyb. Bardzo dobrze.
4,0
Ergonomia
Wszystko uporządkowane. Trochę przeskadza brak podświetlenia sterowania szyb i lusterek w drzwiach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima w pakiecie, małe auo więc przewietrzanie i chłodzenia oraz nagrzewanie błyskawiczne.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu luz, przy długonogich kierowcach brakuje regulacji kierownicy w poziomie. Poza tym "benchmark" w klasie A.
5,0
Wyciszenie
Tu daje max. Wiele droższych i aspirujących wyżej aut się wykłada, a Up! niewzruszenie zachowuje powściągliwość w dawkowaniu decybeli kierowcy i pasażerom.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie max. Średnie spalanie 5.6l/100km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto ganze neue.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 MPI 60KM 44kW
[l/100km]