Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen up! Hatchback 5d Facelifting

Witold, 4 lata temu
Silnik 1.0 60KM 44kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 37 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen up! Hatchback 5d Facelifting 1.0 60KM 44kW 2016-2020 - Oceń swoje auto
4,21
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Charakterystyka momentu obrotowego - czuć, że ciągnie już od ok 2600 obr. To bardzo nisko jak na silnik wolnossący. Fajnie się jeździ.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Nie usterka bo w sumie wszystko chodzi ale wkurza problem z dwójką.
4,0
Całokształt
Bardzo przyjemne, żwawe autko z wystarczającą ilością miejsca i małym spalaniem. Idealne na dojazdy do pracy i zakupy w marketach spożywczych. Bardzo duży bagażnik szczególnie jak się ma półkę rozdzielającą poziomy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Trzy cylindry to nie cztery, nie sześć, nie osiem ... jednak na tak lekkie auto i jedna czy dwie osoby zupełnie wystarcza. Nie ma wstydu.
4,0
Skrzynia biegów
Gdyby nie hacząca wciąż od nowości dwójka było by OK. Zanim porządnie się rozgrzeje to "czuć zęby" na drążku w czasie włączania dwójki.
5,0
Układ jezdny
Bardzo mnie zaskoczył na plus. Na autostradzie stabilny na wprost, ale podatny na boczne podmuchy wiatru lub pęd powietrza z ciężarówek. Zawieszenie mięsiste, duży skok ogólnie pracuje fajnie. Mały minus na zbyt wiele obrotów kola kierownicy od skrajnego do skrajnego. Za dużo kręcenia o może pół obrotu? No jakoś tak nie wiem, trzeba się nakręcić np. zawracając na trzy.
4,0
Karoseria
Brakuje wyciszenia tylnej części, gołe nadkola. Słabe odpowietrzenie - drzwi trzeba pie ...ć żeby się zamknęły. Mam inne auto i pięknie zaskakują po popchnięciu, a tu tak trzeba kontrolować ich zamykanie.
Komfort
4,0
Widoczność
Ładnie przeszklone ale zintegrowany zagłówek fotela pasażera zlewa się ze słupkiem B i jest duże martwe pole. Słupki A też jakieś takie szerokie, że potrafią ukryć auto na rondzie.
4,0
Ergonomia
Mam 185 cm i troszkę mi nie pasuje brak regulacji wzdłużnej kierownicy. Jednak można się przyzwyczaić. To nie jakaś wada tylko tęsknota raczej bo już się przyzwyczaiłem, że takie coś jest w innych autach. Choć nie we wszystkich nawet aktualnie sprzedawanych.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słaby samoistny przepływ powietrza, zawsze trzeba mieć włączoną dmuchawę. Ogrzewanie normalne, klimatyzacja odrobinę za slaba.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nadwozie typu Van zobowiązuje! Miejsca w środku pod dostatkiem, pasażerowie z tyłu mogą jechać w butach narciarskich. Jest naprawdę bardzo dobrze.
4,0
Wyciszenie
Tył auta słabo bo dużo gołych blach (rozumiem - szukano oszczędności na masie) Słychać chropowaty asfalt, silnik fajnie mruczy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie miałem żadnych wydatków przez dwa lata ale ceny części eksploatacyjnych widzę, że bardzo rozsądne. Pali mało więc koszty niewielkie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Rozsądnie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez te dwa lata na razie zepsuła się pompka spryskiwacza (wyciek) i przecięte przewody od czujnika zapięcia pasa pod fotelem kierowcy przez wadliwe ich poprowadzenie. Przetarła się izolacja i co jakiś czas zapalała mi się kontrolka zapięcia pasa. Plus stykał do masy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 60KM 44kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen up! Hatchback 5d Facelifting 1.0 60KM 44kW
Średni koszt przejechania 100 km
23,00 zł
5,7
l/100km
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen up! Hatchback 5d Facelifting