Silnik
: Niskie zużycie paliwa i mechaniczna bezawaryjność
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Korozja w okolicy wlewu paliwa
5,0
Całokształt
Przesiadłem się do tego "malucha" z auta segmentu C. Kupiłem auto po leasingu z bardzo niskim przebiegiem 15 tys km. Przez prawie 6 lat służyło mi dzielnie do dojazdów do pracy (70km/dzień) głównie jazda trasą szybkiego ruchu. Jedyny problem jaki miałem to korozja w okolicy wlewu paliwa (problem znany) egzemplarze z początków produkcji miały z tym problem z racji braku tylnych nadkoli. Poza tym to najlepsze auto jakie miałem, w był to mój 14 samochód.
Wrażenia
5,0
Silnik
To nie demon prędkości ale rekompensuje to przyzwoitym zużyciem paliwa.
5,0
Skrzynia biegów
Bez problemów, jeśli ktoś użytkował kiedyś 6 biegową skrzynię musi uważać bo tu można wrzucić wsteczny podczas jazdy do przodu.
5,0
Układ jezdny
Bezawaryjny prosty więc tani w utrzymaniu
4,0
Karoseria
Korozja w okolicy wlewu paliwa z powodu braku tylnych nadkoli (szczególnie auta z pierwszych lat produkcji)
Komfort
4,0
Widoczność
Szerokie słupki A mogą na początku sprawiać problemy
4,0
Ergonomia
W pojazdach z pierwszych lat produkcji z drzwi kierowcy nie ma sterowania szybą elektryczną w drzwiach pasażera. Na szczęście auto nie jest szerokie i kierujący może sięgnąć do drzwi pasażera.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Parujące szyby podczas dużych opadów atmosferycznych
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zdecydowanie wystarczająca ilość miejsca dla wszystkich 4 pasażerów, w wersji 3D trochę utrudnione zajmowanie miejsc z tyłu, ale po ich zajęciu każdy pasażer zaskoczony jest wygodą
4,0
Wyciszenie
Tylne nadkola wyciszają lepiej wnętrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cześć tanie i ogólnie dostępne
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Korozja w okolicy wlewu paliwa z powodu braku tylnych nadkoli (szczególnie auta z pierwszych lat produkcji)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 75KM 55kW
[l/100km]