Układ hamulcowy
: Niezawodny, przy każdej prędkości! Naprawdę bardzo dobre hamulce!
5,0
Całokształt
Jeżdżę od nowości. Żadnych usterek. Dotychczas wymieniłem komplet hamulców przednich i tylnych, opony... Poza regularnym serwisowaniem, wymianą płynów kiedy trzeba z samochodem nie miałem żadnych problemów. Jeżdżę dużo po autostradzie, mało w ruchu miejskim
Wrażenia
4,0
Silnik
Delikatnie ze sprzęgłem! Poza tym to tylko 3 cylindry, nie oczekujmy żadnych fajerwerków, ot turla się do przodu!
5,0
Skrzynia biegów
Długa piątka... Od 60 do 160 km!
5,0
Układ jezdny
Elegancko! Trzyma się dobrze drogi!
5,0
Karoseria
Póki co nie ma rdzy
Komfort
4,0
Widoczność
Jest ok
5,0
Ergonomia
VW... Alles klar
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja chłodzi jak należy, w zimę szybko robi się ciepło. Podgrzewane fotele to duuuzy plus!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na takie małe auto- robi wrażenie! Jak poskładamy tylne fotele, to zmieścimy nawet rower
3,0
Wyciszenie
No cóż, mała metalowa skrzynia raczej bez jakiegokolwiek wygłuszenia:) ale da się przeżyć!
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mogły by być niższe. Jeśli chodzi o serwis w VW to wogole lubią sobie pojechać, np. 600 zł za olej + przegląd, jeśli auto jest nowe, na gwarancji to taka przygoda czeka nas co 15 tyś km! Jeśli chodzi o części, to mały wybór zamienników. Póki co nic się nie popsuło i pióra do wycieraczek za 100 zł tez można przeboleć! Auto jest dość proste w konstrukcji, więc samodzielne reperatury, np wymiana żarówek, nie powinny być drogie
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobra jakość wykonania, VW to VW, nie ma co biadolić, w końcu to mały samochód, a nie żadna limuzyna, nawet nie klasa kompaktowa!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niezawodny! Jeśli chodzi o elektronikę, to nie masz poczucia być sterowanym przez jakieś systemy, tu odpalasz kluczyk i jedziesz!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 60KM 44kW
[l/100km]