Auto przestronne, wygodne i dobrze wyciszone. Wykończenie bardzo solidne. Jeden mankament to kretyńska polityka konfiguratora w VW, która przy najwyższej opcji wyposażenia wciąż wymaga dokupienia oświetlenia bagażnika. Druga lipa to pomimo wspomnianej najbogatszej wersji wyposażenia luterka nie są składane elektrycznie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wszystko pracuje cudnie.
5,0
Skrzynia biegów
DSG - zmienia biegi szybko, całkiem dobrze sobie radzi. Ideał w tym aucie.
5,0
Układ jezdny
Dobry kompromis pomiędzy komfortem a dynamiczną jazdą. Jak ktoś lubi bardziej dynamicznie, to sugeruję wówczas felgi 18". Przy mniejszych opona jest trochę za wysoka.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutu. W każdym kierunku widok bardzo dobry. Świetne lewe lusterko. Nie ma sensu dokupować monitoringu martwego pola, bo go nie ma.
5,0
Ergonomia
Co tu dużo pisać. Typowy VW. Wszystko tam, gdzie powinno być.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja trójstrefowa pracuje idealnie. Powietrze jest lepsze niż na dworze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie brakuje miejsca w żadnym rzędzie.
4,0
Wyciszenie
Przy 140km/h szum wiatru odczuwalny, ale przy tej powierzchni czołowej, to trudno by było inaczej. Przy mniejszych prędkościach bardzo dobrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali naprawdę rozsądnie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest mimo wszystko za drogi. Warto rozważyć C4 Picasso.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na ten moment nic, ale to za wcześnie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na ten moment nic, ale to za wcześnie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 150KM 110kW
[l/100km]