Silnik
: Bardzo elastyczny, oszczędny, wyprzedzanie w trasie to przyjemność.
5,0
Całokształt
Bardzo przestronny i przemyślany samochód. Wygodna pozycja za kierownicą. Świetny na długie trasy i do miasta, szczególnie ze skrzynią DSG. W wersji cross jest też nieco wyższy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny, kompresor robi dobra robotę. Spalanie przy dość umiejętnej jeździe poniżej 7 litrów nawet w mieście.
5,0
Skrzynia biegów
Szybka, płynna, trwała.
5,0
Układ jezdny
Zwarty, dość dobrze się prowadzi choć wydaje się trochę za twardy, może gdyby nie 17 calowe felgi i opony o niższym profilu to wrażenie byłoby lepsze.
4,0
Karoseria
Trochę podatna na korozję.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność w każdą stronę, dzięki wysokiej pozycji za kierownicą. Duże lusterka boczne.
5,0
Ergonomia
Brak uwag, wszystko czytelne, pod ręką i łatwe w obsłudze.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie daje radę, klima trochę mniej ale to dość spora przestrzeń do schłodzenia. Zbawienny i nieoceniony wynalazek w postaci fabrycznego Webasto na zimę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nic dodać, nic ująć. Każdy znajdzie dobrą pozycję do jazdy.
5,0
Wyciszenie
Jest nieźle.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak się dba i na bieżąco serwisuje to raczej nic nie powinno zaskoczyć.
5,0
Stosunek jakość/cena
Brak uwag, materiały dobrej jakości, nawet przy dużym przebiegu wszystko wygląda i działa bardzo dobrze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie występują żadne usterki, dla porównania w aucie z "kurą" na masce regularnie co pół roku przepalały się żarówki, tu w ciągu trzech lat użytkowania tylko jedna pozycja z tyłu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 170KM 125kW
[l/100km]