Karoseria
: masa schowków, szybki demontaż tylnych foteli, isofix,
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: koło dwumasowe - być może poprzednik jeździł zbyt ostro-a moment obrotowy nie jest tutaj mały.
Zawieszenie
: twarde jak cholera - jak dla mnie nie do zaakceptowania!
Karoseria
: korodująca klapa bagażnka i maska silnika!
3,0
Całokształt
Całokształt z lekką goryczą, ale jest OK, funkcjonalność, rekompensuje wady.
Wrażenia
4,0
Silnik
Hałasujące koło dwumasowe, szarpiące(punktujące-określiłbym to tak jakby miało bicie) lekko podgwizdująca turbina która czasem dostaje dziwnej dziury i nagle pojawia się moc. Diesle trzeba polubić, a właściwie ich charakterystyczny \"klekocik\"
5,0
Skrzynia biegów
Tutaj, naprawdę nie ma się do czego przyczepić!
2,0
Układ jezdny
Twardy jak taczka na niepompowanym kole. Przed Audicą jeździłem Hondą Civic-ludzie gadali że Civic ma twarde zawieszenie- nic podobnego w porównaniu z Touranem, Civic VII generacji to bajka, może i miał twardawe ale nie trzęsło i nie trzaskało. A dodam, że Touran luzów nie ma. Dobrze, że wcześniej tylko po niemieckich drogach jeździł. Sam sobie sprowadziłem - 100% czysty, bez dzwona. A widziałem wiele w DE.co tam nasi rodacy wyprawiają...i \"super okazje\" wam ściągają!
Komfort
4,0
Widoczność
Było by super gdyby nie te małe trójkąciki przy słupkach, ale to już pewnie taka konstrukcja i tak musiało być!
5,0
Ergonomia
Przydałaby się kierownica multimedialna
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeśli już, to kupujcie z klimatronikiem, a nie z ręczną klimą. U mnie mam ręczną Climatic się nazywa, ale za cholerę nie mogę zmniejszyć siły mrożenia, chociażby w Civicu,Astrze czy Transicie. Tutaj albo lodówa, albo gorąc - może mam coś popsute...??
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest cacy
4,0
Wyciszenie
Jest OK ! To nie jest auto klasy ŚREDNIEJ, czy też WYŻSZEJ - nie ma na co narzekać!!!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy spokojnej jeździe w lato np. ok.20km do pracy 5,2 - 6 l./100km. ale to już z klimą te 6L. zimą plus 1L.
3,0
Stosunek jakość/cena
Dziwne HALOOO na VW już dawno powinno się skończyć!!! Nędza w stosunku do ceny !!!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mimo to co czytam z opinii to i tak mój silnik o oznaczeniu BMM (ośmio-zaworowy)jest naprawdę godny uwagi.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwumasa, turbina,
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI DPF 140KM 103kW
[l/100km]