Piękny biały kolor tylko szkoda że nie metalik albo perła, bagażnik to istny kolos 695l, żaden konkurent w tej klasie nie może się pochwalić większym bagażnikiem, do tego czasami przydający się 3 rząd siedzeń.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny silnik, dynamiczny a zarazem oszczędny, wyprzedzanie to istna przyjemność, nie ma się czego bać szczególnie przy wyprzedzaniu tirów, 350Nm robi swoje!
5,0
Skrzynia biegów
Chciałem wziąść DSG, ale teraz wiem że popełnił bym błąd 6 manualna świetnie się spisuje.
5,0
Układ jezdny
Twarde zawieszenie, ESP w standardzie, opony 17', czego chcieć więcej do tego podwyższone zawieszenie więdz krawężniki nie stanowią przeszkody.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest to CrossTouran więc siedzi się wyżej i więcej się widzi. 5+
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, w nocy piękne podświetlenie deski rozdzielczej (niebieski+czerwony) i wskaźników.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę grzeje szybko, a w lato chłodzi szybko. Bez Climatronic'a nie można się obejść, powinien być w standardzie w wersji Cross!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo, z tyłu jeszcze nie jechałem.
3,0
Wyciszenie
Przy 180km/h silnik tylko mruczy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
OK
3,0
Stosunek jakość/cena
To jego jedyny minus. Cena dobrze skonfigurowanego CrossTouran'a przekracza 150000zł.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Świetne reflektory ksenonowe!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 170KM 125kW
[l/100km]