w sumie jest OK, ale zbyt głośno - słabe wyciszenie. Ten sam silnik w Passacie prezentuje się w tym względzie znacznie lepiej.
Poza tym moment obrotowy przy obrotach w okolicy 1000 wynosi chyba 0. Czasami zdarza się zdławienie silnika (szczególnie przy powolnym ruszaniu)
4,0
Skrzynia biegów
zbyt krótka jedynka i czwórka
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
szczególnie upierdliwe są małe trójkątne okienka. Słupki przy nich ograniczają skutecznie widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
głupiejący Climatronic. Jak ustawi się nawiewy zgodnie z instrukcją powietrze jest nadmuchiwane na czujnik temperatrury. Poza tym minus za brak trybu mono klimy - jak chcesz przestawić temperaturę w samochodzie to musisz kręcić dwoma gałkami. A wystarczyło podłączyć Climatronic do czujnika prawego fotela (jak nie zapniesz pasa to wyje niemiłosiernie, ale już nie sprawdzi czy ktoś tam siedzi i nie włączy trybu mono jak kierowca jest sam w samochodzie).
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo miejsca. Z tyłu w zasadzie też nie ma co narzekać, poza tym, że jeżeli jest krata to albo nie masz miejsca na nogi, albo siedzisz jak przy ścianie (kompletnie pionowo). Poza tym tym duży minus za regulację wzdłużnego położenia foteli z tyłu - można się skaleczyć o dźwignię regulacji
3,0
Wyciszenie
Do 120 da się wytrzymać. Powyżej słychać i silnik i szuby powietrza przy przednich szybach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W zasadzie przy tej mocy nie ma co narzekać. Ale dane podane przez producenta to bujda
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 140KM 103kW
[l/100km]