Przeniesienie napędu
: Skrzynia DSG to naprawde swietny wynalazek
4,0
Całokształt
fajne autko
Wrażenia
4,0
Silnik
Ma kopa, rwie do przodu gdy trzeba i w sytuacji trudnej (np. wyprzedanie kilku TIRow) daje rade
5,0
Skrzynia biegów
Miodzio, ponoc to pierwsza skrzynia automatyczna (DSG), ktora potrafi do setki przyspieszyc szybciej niz czlowiek manualem - wydaje mi sie, ze to moze byc prawda, auto wbija w fotel jak na bycie zwyklym mini vanem
4,0
Układ jezdny
nie ma co narzekac, nie mialem problemow
Komfort
2,0
Widoczność
grube, podwojne slupki boczne, poczatkowo bardzo mnie wkurzaly, przyzwyczailem sie, ale komforu w patrzeniu nie ma
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, nie wiem na co narzekac, moze na to ze nie mam glosnosci radia w kierownicy ;-)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w wersji highline wypas!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duuzo miejsca i baaardzo duzo roznych schowkow wszedzie, bardzo rodzinne auto
2,0
Wyciszenie
na autostradzie czy drodze expresowej porazka, wkurza juz od 120 km/h a im szybciej tym gorzej - zapomnijcie o rozmowie w czasie takiej jazdy :/
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dislem na trasie udaje mi sie zejsc dosc latwo do 5,1 litra na 100km przy czym nie jade jakos ekstremalnie skupiony, zeby nabic wyniki tylko unikam szarzowania i niepotrzebnego wyprzedzania, mysle ze daloby rade zejsc do 4,9 l
3,0
Stosunek jakość/cena
no jest dosc drogie, ale moze to z tej przyczyny, ze mam wersje highline czyli najbogatsza
poza tym nie mam na co narzekac
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zarowki, pasek klinowy alternatora i klimy... hm... wiecej przez 2 ostatnie lata nie pamietam
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie bylo
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 140KM 103kW
[l/100km]