SERWISOWANY,KŁOPOTLIWY ,SERWIS I SAMOCHÓD DO DUPY.SERWIS NIEZLE DRENUJE KIESZEN.GRATY DROGIE WYKONANIE KIEPSKIE.NA DODATEK NIE WIADOMO CZY DOJEDZIESZ.TEN KONDON POTRAFI SIE ZESRAC W KAZDEJ CHWILI.REKORD TO GODZINE PO WYJEZDZIE Z SERWISU PO WCZESNIEJSZEJ AWARII
Wrażenia
1,0
Silnik
AWARIA WTRYSKÓW PRZY NIECAŁYCH 100 TYS PRZEBIEGU KOŁO 2MASOWE WYMIENIONE CIĘŻKO ODPALA NA CIEPŁO BIERZE W CH.. OLEJU
3,0
Skrzynia biegów
1,0
Układ jezdny
ZWIAS PRZEDNI CAŁY ZMIENIONY ORYGINALNY WYTRZYMAŁ 50TYS
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
KLIMA SŁABA
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
CICHY NIE JEST
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ZANOSZE DO SERWISU PO PARE TYSIĘCY CO CHWILA WIĘC SPALANIE NIE ROBI RÓŻNICY MÓGŁBY PALIĆ I 30 A GDYBY NIE SERWIS WYSZŁOBY TANIEJ
1,0
Stosunek jakość/cena
JAKOSC TO POJĘCIE TUTAJ NIE ZNANE.
WLSCIWE PYTANIE TO
JAKOS/CENA
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
WTRYSKI ,KOŁO 2MAS,ALTERNATOR,ZAWIESZENIE,SILNIK SIE ZESRAŁ NA TRASIE 2 RAZY ,PROBLEMY Z ELEKTRONIKĄ,NIEOKIEŁZNANY POBÓR OLEJU
MAŁO?
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
WTRYSKI ,KOŁO 2MAS,ALTERNATOR,ZAWIESZENIE,SILNIK SIE ZESRAŁ NA TRASIE 2 RAZY ,PROBLEMY Z ELEKTRONIKĄ,NIEOKIEŁZNANY POBÓR OLEJU
MAŁO?
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 140KM 103kW
[l/100km]