Układ hamulcowy
: problem z nierównym hamowaniem przednich kół
Zawieszenie
: tuleje wachaczy
2,0
Całokształt
Wrażenia
1,0
Silnik
Praca silnika i osiągi bardzo dobre.Przyspieszenie super jak na taką bude.Niestety poważna wada to pekająca głowica silnika 140 KM i turbo co pada po ok 130 kkm.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą precyzyjnie i lekko.Zbyt krótka 4.Często muszę zmieniać bieg podczas wyprzedzania.Może skrzynia DSG byłaby lepsza.
4,0
Układ jezdny
Bez zarzutu.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja jak działa to zapewnia odpowiedni konfotr,Jednak potrafi zgłupieć i zamyka wszystkie nawiewy .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa jak na diesla takie sobie.W mieście pali ok 8l/100km,w długej trasie 800km przy prędkości do 140 km/h z klimą i pełnym załadunkiem spalił średnio 7l (tyle samo paliło Mondeo 2.0 benzyna).Minimalne moje zużycie to 5,8l.
1,0
Stosunek jakość/cena
Za taką kasę niemiaszki się nie popisali.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wariująca klima.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak pisało w jakimś artykule \"najlepiej czuje się na podnośniku\"I MIAŁ RACJĘ!!!!!.Niemiecką niezawodność można włożyć między bajki.W moim szrocier wymieniłem przy 135 kkm turbinę go się zacinała,przy 150kkm głowica koszmarna cena.A teraz prawdopodobnie padło Webasto.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 140KM 103kW
[l/100km]